لکه ننگ تربیت و حمایت داعش تا ابد بر دامان حامیان صهیونیست‌ می‌ماند


لکه ننگ تربیت و حمایت داعش تا ابد بر دامان حامیان صهیونیست‌ می‌ماند

خبرگزاری تسنیم: امام جمعه خمین گفت: تربیت و حمایت گروه‌های تروریستی نظیر داعش، طالبان، القاعده لکه ننگی است که تا ابد بر دامان صهیونیست ها و آمریکا می‌ماند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خمین، حجت الاسلام سیدعلی حسینی در خطبه‌های این هفته نماز عبادی-سیاسی جمعه  این شهرستان با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی اظهار کرد: متاسفانه امروز شاهدیم که در جایی از دنیای اسلامی مردم به دنبال جنازه های بچه های خود هستند و همه جهانیان شاهد جنایت‌های رژیم صهیونیستی هستند اما شورای امنیت در مقابل این کشتار وحشیانه به درستی عمل نکرد.

وی افزود: صهیونیستها در جنگ غزه بدترین جنایت را مرتکب شده‌اند و برای اهداف شنیع و غیرانسانی خود از هر حربه کثیفی بهره می برند و اسرائیلی‌ها با تربیت گروهک‌های تروریستی در کشورهای منطقه سعی بر به هم خوردن آرامش مسلمانان و ایجاد تفرقه در بین آنها را دارند تا از این منظر به سیاست‌های استکباری و زیاده خواه خود دست یابند.

حجت الاسلام حسینی تصریح کرد: باید گفت که سکوت کشورهای مسلمان و عربی در قبال جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم بی دفاع غزه و فلسطین، هم خیانت به بشریت و هم خیانت به اسلام است.

امام جمعه خمین با اشاره به کشتار کودکان بی‌گناه، زنان و سالخوردگان بی دفاع و ارتکاب بدترین جنایات گفت: اسرائیل غاصب با بی شرمی تمام همه این جنایت‌ها را انجام می‌دهد تا به خیال خام خود احساسات مقاومت اسلامی تضعیف کرده و مردم فلسطین را وادار به تسلیم کند.

وی تصریح کرد: پشت پرده این نسل کشی بی‌رحمانه و توطئه‌ها آمریکای جنایتکار وجود دارد که از وحشیگیری صهیونیست ها حمایت می‌کند و تربیت و حمایت گروه های تروریستی نظیر داعش، طالبان، القاعده لکه ننگی است که تا ابد بر دامان صهیونیست ها و آمریکا می ماند و حافظه تاریخی ملتها هرگز این وحشیگری‌ها را فراموش نمی‌کند چرا که داعش آدم کش‌های حرفه ای با نقاب دروغین و افراط گرای دینی هستند که جز خشونت و کشتار هدف دیگری ندارند و دشمن اخلاق و انسانیت هستند.

حجت الاسلام حسینی تصریح کرد: مسلمانان منطقه باید در سایه وحدت و هوشیاری مشت محکمی بر دهان صهیونیست و عوامل آنها در منطقه باشند.

وی افزود: اگر کشورهای اسلامی و عربی در برابر صهیونیست ها با یکدیگر متحد شوند این رژیم نابود می‌شود و تنها کشوری که تا به امروز به طور واقعی از ملت فلسطین حمایت کرده جمهوری اسلامی ایران بوده است.

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه تحقق آرمان فلسطین نیازمند اتحاد جهان اسلام است تصریح کرد: اتحاد مسلمانان جهان اسرائیل غاصب و جنایتکار را از صحنه روزگار محو می‌کند.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon