تیم بسکتبال دختران کردستان از دور مسابقات قهرمانی کشور حذف شد


تیم بسکتبال دختران کردستان از دور مسابقات قهرمانی کشور حذف شد

خبرگزاری تسنیم: تیم مینی بسکتبال دختران کردستان با قبول شکست و با اختلاف یک امتیاز از صعود به مرحله نهایی مسابقات مینی بسکتبال قهرمانی کشور بازماند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، رقابت‌های بسکتبال بانوان منطقه 6 قهرمانی کشور، در 3 رده سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان از امروز به میزبانی شهرستان های کرمانشاه، بروجرد و سنندج و با شرکت تیم های بسکتبال بانوان استان های کردستان، کرمانشاه و لرستان آغاز شد.

در مسابقات مینی بسکتبال منطقه 6 قهرمانی کشور تنها 2 تیم بسکتبال نونهالان دختر کردستان و کرمانشاه حضور داشتند که دقایقی قبل در سالن تقوا شهرستان کرمانشاه به مصاف هم رفتند که تیم میزبان با اختلاف تنها یک امتیاز در برابر تیم کردستان به برتری دست یافت و راهی مرحله بعدی این رقابت ها شد.

در این دیدار نزدیک، حساس و تماشایی تیم مینی بسکتبال دختران کردستان با وجود ارائه یک بازی پایاپای در نهایت با نتیجه 46 بر 45 شکست را در مقابل تیم کرمانشاه پذیرفتند و از راه یابی به مرحله دوم مسابقات مینی بسکتبال دختران قهرمانی کشور بازماندند.

مسابقات بسکتبال نوجوانان دختر منطقه 6 قهرمانی کشور از صبح امروز جمعه 10 مردادماه 93 با حضور تیم های کردستان، کرمانشاه و لرستان در سالن طالقانی شهرستان بروجرد آغاز شد.

در دیدار نخست رقابت ها این منطقه تیم های بسکتبال نوجوانان دختر کردستان و لرستان به مصاف هم رفتند که تیم کردستان موفق شد در یک دیدار برتر و با ارائه بازی درخشان و زیبا با نتیجه قاطعانه 58 بر 15 تیم لرستان میزبان این مسابقات را در هم کوبید تا شانس خود را برای صعود به مرحله نهایی این مسابقات افزایش دهد.

در ادامه مسابقات این منطقه فردا، یازدهم مردادماه تیم های لرستان با کرمانشاه و کردستان با کرمانشاه به مصاف هم می روند تا در پایان یک تیم جواز صعود به دور نهایی مسابقات بسکتبال نوجوانان دختر قهرمانی کشور را به دست آورد.

رقابت های بسکتبال جوانان دختر منطقه 6 قهرمانی کشور از 11 لغایت 13 مردادماه امسال به میزبانی سالن آزادی سنندج و با حضور تیم های کردستان، کرمانشاه و لرستان آغاز می شود.

مسابقات بسکتبال رده های سنی دختران قهرمانی کشور در مرحله مقدماتی در 8 منطقه برگزار می‌شود و در پایان مرحله مقدماتی از هر گروه یک تیم راهی مرحله نهایی این رقابت ها می شوند و تیم های راه یافته برای شناخت قهرمان فصل 93 به صوت دوره ای با یکدیگر رقابت می‌کنند.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon