امیدوارم پای عنایتی هر چه زودتر به گلزنی باز شود

امیدوارم پای عنایتی هر چه زودتر به گلزنی باز شود

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان با اشاره به کیفیت بازی عنایتی گفت: وی کیفیتی را نشان داد که همین برای ما کافی است و البته کار هدایت تیم را نیز به خوبی انجام داد و امیدوارم پای رضا عنایتی زودتر به گلزنی باز شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، علیرضا مرزبان در نشست خبری پس از دیدار با ملوان بندر انزلی اظهار کرد: دوست داشتیم در پایان این دیدار با توجه به حضور مناسب تماشاچیان هدیه مناسبی به مردم و تماشاگران مشهدی بدهیم اما این مسئله محقق نشد.

سرمربی تیم فوتبال پدیده گفت: فشار زیادی روی تیم حریف آوردیم، در مجموع تیم برتر میدان بودیم و مالکیت توپ را نیز در اختیار داشتیم اما نتوانستیم به گل برسیم.

مرزبان بیان کرد: بازی با کیفیتی از سوی تیم فوتبال پدیده به نمایش گذاشته شد و به دلیل اشتباهاتی که داشتیم نتوانستیم در ضربات آخر موفق عمل کنیم و به گل برسیم.

وی افزود: امیدوارم در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر بتوانیم نماینده مناسبی برای مردم خراسان باشیم.

مرزبان با اشاره به تعویض‌های خود در این دیدار گفت: سه بازیکن خود را تعویض کردیم و در تمام این پست‌ها با تعویض‌های انجام شده بهتر شدیم، ما یک تیم هستیم و باید همه به یکدیگر کمک کنیم.

وی گفت: ملوان شانسی برای گلزنی نداشت و مربی این تیم نیز اعتراف کرد که با لطف امام هشتم(ع) با یک امتیاز از مشهد بازمی‌گردند.

مرزبان تاکید کرد: بازی سازی تیم فوتبال پدیده در این دیدار از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بود البته در بیست دقیقه پایانی با توجه به نوع بازی حریف ما نیز به بازی مستقیم رو آوردیم.

وی با اشاره به مسئله سیاوش اکبرپور گفت: من شنیدم که اکبرپور به دلیل مسائل خانوادگی از تیم جدا شد و البته برخی عوان کردند که می‌خواهد از فوتبال خداحافظی کند.

مرزبان با اشاره به کیفیت بازی عنایتی افزود: وی کیفیتی را نشان داد که همین برای ما کافی است و البته رضا، کار هدایت تیم را نیز به خوبی انجام داد.

سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان عنوان کرد: امیدوارم پای رضا عنایتی به گلزنی نیز باز شود.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon