۷۰ درصد مسافران به شهرهای خود بازگشتند/ تداوم محدودیت ترافیکی تا دوشنبه

70 درصد مسافران به شهرهای خود بازگشتند/ تداوم محدودیت ترافیکی تا دوشنبه

خبرگزاری تسنیم: رئیس پلیس راهور ناجا با اشاره به تداوم محدودیت ترافیکی تا دوشنبه آینده در محورهای مواصلاتی کشور، گفت: ۷۰ درصد مسافران تا عصر جمعه به شهرهای خود بازگشتند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، سرتیپ پاسدار اسکندر مومنی شامگاه جمعه پس از بازدید هوایی از محورهای مواصلاتی مازندران در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: بار ترافیکی در محورهای هراز، کندوان، خراسان رضوی، چهار محال و بختیاری، هرمزگان و اصفهان تا جمعه شب سنگین بوده و به نظر می رسد تا ظهر فردا تداوم داشته باشد.

وی افزود: در روزهای پنج شنبه و عصر جمعه حدود 70 درصد مسافران به مقاصد خود بازگشتند و مابقی مسافران احتمالا صبح یا عصر فردا به شهرهای خود بازخواهند گشت.

رئیس پلیس راهور ناجا با اشاره به رشد 14 درصدی مسافرت مردم در روزهای عید فطر به نسبت نوروز امسال، تصریح کرد: هنوز محورهای برون شهری شمال و مرکزی کشور پرترتد است.

مومنی با بیان اینکه محورهای منتهی به تهران، مشهد مقدس، زنجان، قزوین، کرج - تهران و مسیر جنگل گلستان به بجنورد همچنان شاهد ترافیک سنگینی است، گفت: جاده چالوس - تهران یک طرفه است و محدودیت ترافیکی در محورهای فوق تا دوشنبه  13 مرداد ادامه دارد.

وی بیان کرد: تصادفات در سه روز عید فطر کمتر از عید نوروز بوده و رانندگان با نظم بیشتری در جاده ها رانندگی کردند.

انتهای پیام/

 

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon