توسعه بخش لاریجان مدنظر مسئولان مازندران قرار گیرد

توسعه بخش لاریجان مدنظر مسئولان مازندران قرار گیرد

خبرگزاری تسنیم: رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به گردشگرپذیر بودن بخش لاریجان آمل از مسئولان استانی خواست تا توسعه بخش لاریجان را در برنامه های محوری خود قرار دهند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از آمل به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران، علی لاریجانی روز جمعه در روستای گردشگری آبگرم بخش لاریجان آمل اظهار کرد: با تشکیل کارگروهی به ریاست استاندار مازندران باید روند پیگیری مصوبات منطقه و رسیدگی به مشکلات به بنده گزارش شود.

وی با تاکید ویژه بر توسعه بخش لاریجان، افزود: بخش لاریجان به عنوان یکی از ورودی های مازندران از طریق جاده هراز و دارابودن جاذبه های فراوان گردشگری طبیعی باید بیشتر مورد توجه مسئولان برای توسعه قرار گیرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی در این جلسه وضعیت حمام تاریخی شاه عباسی، راه دسترسی مناسب، بررسی وضعیت آب سرد و آب گرم به خاطر ساماندهی نشدن و روند افزایشی لوله کشی فراوان در کوچه های روستای گردشگری آبگرم و ساماندهی معابر و اجرای طرح هادی روستایی لاریجان را بررسی و دستورات لازم را برای اجرایی شدن صادر کرد.

در این نشست نیز مشکلات مدرسه 5 کلاسه شهیدچمران روستای آبگرم، که به دلیل قدیمی بودن در سال 87 تخریب شده و تاکنون هیچ اقدامی برای نوسازی ویا جایگزینی برای ساخت آن نشده، مقرر شد تا با بررسی همه جانبه نسبت به طراحی و ساخت آن با دورنمای آینده توسط اداره کل نوسازی توسعه و تجهیزمدارس مازندران و با همکاری استانداری، اداره کل آموزش و پرورش مازندران و خودیاری اهالی روستا هرچه سریع تر اجرایی شود.

علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی  روز پنجشنبه سخنران چهارمین یادواره سرداران و 88 شهیددهستان دلارستاق روستای ناندل بخش لاریجان آمل بود و روز جمعه نیز در این بخش حضور داشت.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon