قرآن داعش و حذف برخی از آیات


قرآن داعش و حذف برخی از آیات

خبرگزاری تسنیم: شبکه تلویزیونی «آفاق العراق» گزارش داد که داعش در موصل درصدد بازنویسی قرآن کریم و حذف برخی از آیات آن است که این گروه آن را تحریف شده و نادرست می داند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم در ستون اخبا رویژه روزنامه قدس آمده است:

اولین مجری زن بی‌حجاب در عربستان

فارس: یکی از مجریان زن شبکه الاخباریه عربستان، برای اولین بار در تاریخ این شبکه، به صورت بی‌حجاب و با سر برهنه مقابل دوربین حاضر شد.

افتخار برای کشتن 13 کودک فلسطینی

قدس آنلاین: به تازگی تصویری از یکی از تک‌تیراندازهای رژیم صهیونیستی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است که وی در این تصویر اعتراف می‌کند که در طول یک روز 13 کودک فلسطین را کشته است. این نظامی صهیونیست به کشتار کودکان فلسطینی افتخار می‌کند.

طرح آتش‌بس مصر، صهیونیستی است

فارس: منصور حقیقت پورعضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه طرح آتش‌بس دولت مصر، حمایت از رژیم صهیونیستی است گفت: اگر دولت مصر رویکرد انفعالی خود را در خصوص غزه ادامه دهد باید در مقابل مردم انقلابی و مسلمانان دنیا پاسخگو باشد.

نامه رضایی به روحانی

تابناک: دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، در نامه ای به رئیس جمهور تأکید کرد: دولت ایران می‌تواند با برانگیختن جهانیان علیه انبارهای سلاح‌های شیمیایی و هسته‌ای رژیم صهیونیستی، از فرصت کنونی به نفع مردم غزه، جهان اسلام و منطقه استفاده بهینه کند؛ به ویژه اینکه دولت جمهوری اسلامی ایران در مقطع کنونی دارای زمینه پذیرش بین المللی مساعدتری از گذشته است.

دادگاه مهدی هاشمی غیرعلنی می‌شود؟

مشرق: یک منبع آگاه در دستگاه قضایی کشور با اشاره به اینکه امروز با توجه به تعیین وقت قبلی، دادگاه مهدی هاشمی به ریاست قاضی مقیسه برگزار می‌شود، گفت: تصمیم‌گیری درباره برگزاری دادگاه به صورت علنی یا غیرعلنی بر عهده قاضی دادگاه است.

پرچم فلسطین بر فراز شهرداری لندن

پرس تی وی: نصب پرچم فلسطین بر فراز ساختمان شهرداری لندن جنجال آفرین شد. این پرچم بر فراز ساختمان ناحیه شرقی شهرداری لندن نصب شده بود تا با مردم غزه اعلام همبستگی شود اما طرفداران رژیم صهیونیستی این پرچم را شبانه برداشتند.

سرباز صهیونیست از بستگان «موشه یعلون» است

فارس: روزنامه انگلیسی ایندیپندنت گزارش داده سربازی که گروههای مقاومت دیروز به اسارت گرفته‌اند، از بستگان نزدیک وزیر جنگ رژیم صهیونیستی است.

درخواست فوری سازمان ملل!

فارس: سازمان ملل ساعتی پس از تأیید اسارت یک سرباز صهیونیست توسط نیروهای مقاومت خواستار آزادی فوری این نظامی شد. سازمان ملل در حالی خواستار آزادی فوری این نظامی اسراییلی شده که صهیونیستها با حمله به نوارغزه و حتی هدف قرار دادن مدارس سازمان ملل در این منطقه نزدیک به 1500 نفر را به شهادت رسانده اند.

شنود سفارت ایران در ترکیه

مشرق: شبکه خبری بی بی سی گزارش داد که دادگاهی در ترکیه قرار بازداشت 11 افسر پلیس که به تازگی بازداشت شده اند را تمدید کرد. این افسران پلیس متهم هستند که از رجب طیب اردوغان، نخست‌وزیر ترکیه و نزدیکان او جاسوسی می‌کرده‌اند. بی بی سی گزارش داد که شنود سفارت ایران در آنکارا، پایتخت ترکیه نیز یکی اتهامهای آنهاست.

ماجرای قلیانها و بیکاری 250 هزار نفر

تابناک: رئیس اتحادیه قهوه‌خانه داران و سفره خانه داران با بیان اینکه عده‌ای هر روز مضرات قلیان را بالاتر می‌برند، گفت: با جمع کردن قلیان‌ از قهوه‌خانه‌ها 250 هزار نفر بیکار می‌شوند.

بازنویسی قرآن کریم و حذف برخی از آیات!

شبکه العالم:شبکه تلویزیونی «آفاق العراق» گزارش داد که داعش در موصل درصدد بازنویسی قرآن کریم و حذف برخی از آیات آن است که این گروه آن را تحریف شده و نادرست می داند.اعضای داعش مدعی اند آیاتی که می خواهند آن را حذف کنند توسط روحانیون به منظور خدمت به ادیان و طوایف دیگر مانند مسیحیت تحریف شده است.

دستکش های محمدعلی‌کلی فروخته شد

الف: دستکشهای محمد علی کلی بوکسور افسانه ای آمریکا - که در مبارزه مقابل جو فریزر در سال 1971 از آن استفاده کرده بود - روز پنجشنبه در یک حراجی حدود 400 هزار دلار فروخته شد. محمد علی در سال 1967 با خودداری از رفتن به جنگ ویتنام از عنوانهای خود خلع و 2 سال و نیم از مبارزه محروم شد.

14 کشته در مرز آذربایجان و ارمنستان

ایرنا: مقامهای رسمی آذربایجان از تلفات ارتش این کشور در نبردی مرزی در نزدیکی منطقه ناگورنو-قره باغ خبر دادند. مقامهای نظامی ارمنستان شمار کشته شدگان آذربایجانی را 14نفر ذکر کردند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار رسانه ها
اخبار روز رسانه ها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon