اختصاص ۵۴ میلیارد ریال از سهم معادن به شهرستان طبس

اختصاص 54 میلیارد ریال از سهم معادن به شهرستان طبس

خبرگزاری تسنیم: نماینده مردم طبس در مجلس شورای اسلامی از اختصاص ۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان از سهم ۲ درصد معادن زغال‌سنگ به شهرستان طبس خبر داد و گفت: در حوزه‌ شهری به شهرداری‌های طبس، عشق‌آباد و دیهوک کمک می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از طبس، محمدعلی عبداله‌زاده صبح امروز در بازدید از شهرداری طبس و برخی پروژه‌های عمرانی حوزه شهری، ضمن تجلیل از خدمات ارزشمند انجام شده، اظهار کرد: طبس به لحاظ بکر بودن و شرایط اقلیمی، فرهنگی و اجتماعی از ویژگی‌های فوق العاده‌ای برخوردار است و ظرفیت تبدیل شدن به منطقه ویژه گردشگری را دارد.

وی از تلاش فوق‌العاده شهردار طبس تجلیل کرد و افزود: به دور از حواشی سیاسی و با پرهیز از اختلاف فقط باید در راستای توسعه شهرستان طبس حرکت کرد و هرگونه حرکت خلاف برای رشد منطقه در حقیقت خیانت به مردم است.

نماینده مردم طبس، بشرویه، فردوس و سرایان در مجلس شورای اسلامی طبس را شهری پویا دانست و تأکید کرد: شورای فعلی به دور از نگاه سیاسی دنبال عمران و توسعه شهر طبس است و باید همچنان با نگاهی توسعه محور به آینده روشن این شهرستان قوت بخشید.

عبداله‌زاده بیان کرد: بعد از گذشت 35 سال از انقلاب اسلامی، شهرستان طبس را باید از ریل سیاسی چپ و راست خارج کرد و نگاه‌های آلوده به بدبینی و سیاسی کاری را حذف کرد تا بتوان در مسیر توسعه حرکت کرد.

وی افزود: با دوری از حواشی و پرهیز از تحریکات سیاسی به یقین هر هدفی غیر از نظر مردم زمین‌گیر خواهد بود.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان جنوبی مسائل حوزه شهری و شهرداری را بسیار مهم برشمرد و گفت: پس از مدت‌ها پیگیری سهم 2 درصد طبس از فروش محصولات معدنی منطقه محقق شد که مبلغ حدود 350 میلیون تومان به طور ماهیانه برای شهرستان طبس (شهرهای طبس، عشق‌آباد و دیهوک) هزینه خواهد شد.

عبداله‌زاده تصریح کرد: این اعتبار اغلب در حوزه پروژه‌های شهری هزینه خواهد شد و این مبلغ در سال به حدود 4 میلیارد تومان خواهد رسید که معادل 3 برابر بودجه مصوب شهرستان طبس است.

وی از حسن سلیقه شهردار طبس تقدیر کرد و از واریز 5 میلیارد و 400 میلیون تومان از سهم 2 درصد معادن زغالسنگ به حساب شهرستان طبس خبر داد و اظهار کرد: به ایجاد تحول در حوزه‌های شهری کمک می‌کنیم و شهردار طبس نیز در این مسیر از مناطق قدیم و کمتر توسعه یافته شهر طبس غافل نباشد.

نماینده مردم طبس، بشرویه، فردوس و سرایان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: شورای اسلامی شهر و شهرداری طبس همچنان به دور از اعمال نظرهای شخصی به آسایش، شادابی و پویایی شهروندان توجه کنند و نماینده نیز در این راه برای تأمین بودجه و تأمین ماشین‌آلات در کنار مدیران شهری خواهد بود.

شهردار طبس نیز به اجرای پروژه‌های عمرانی در طبس اشاره کرد و گفت: سعی کرده‌ایم در شهرداری بعنوان یک مؤسسه عام‌المنفعه غیر دولتی همواره به سمت درآمد پایدار حرکت کنیم.

علی اشرفیان از حمایت‌های ارزشمند نماینده طبس در حوزه شهرسازی و همراهی با شورای اسلامی شهر و شهرداری برای توسعه شهری قدردانی کرد و افزود: نیاز شهر طبس به نگاه ویژه و اختصاص اعتبارات دولتی، حلقه مفقوده جذب هزینه برای پروژه‌های عمرانی شهری بوده است که با مساعدت نماینده این شهرستان در مجلس در مسیری قابل تقدیر قرار گرفته است.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon