هرچی آرزوی خوبه در دسترس نیست!


هرچی آرزوی خوبه در دسترس نیست!

خبرگزاری تسنیم: به طرف گفتند؛ یک آرزو بکن! و یارو چند دقیقه فکر کرد و گفت آرزو کردم. گفتند؛ خب! حالا یک عمر سگ دو بزن! اگه بهش رسیدی!

به گزارش گروه "رسانه‌های دیگر" خبرگزاری تسنیم، سعی کرده‌ایم در این مقام طنز اکثر روزنامه های کشور را جمع کنیم تا دستکم در اینترنت گردی روزانه، لبخندی روی لب تان بنشیند.

 

***سیاست روز : بگم، بگم شان را ارائه کنند ؟

در مقام سخنگوی تیم لسان الغیب برایت می گویم آنچه اعلام کردیم الان واقعیت دارد.
جمله فوق از کدام عارف و شاعر مشهور است؟
الف) خواجه حافظ شیرازی - شاعر قرن هشتم هجری قمری
ب) حکیم سنایی غزنوی - شاعر قرن ششم هجری قمری
ج) عین القضات همدانی - عارف نامدار قرن پنجم هجری قمری
د) حکیم سعید افجه ای – سخنگوی باشگاه استقلال قرن چهاردهم هجری قمری

جراید: مردم در راهپیمایی روز قدس شعار "احمدی قهرمان، رئیس جمهور آتی ایران" سر دادند.
به نظر شما مردم ما ...
الف) وزن شعر را نمی شناسند.
ب) قافیه را نمی شناسند.
ج) معنای قهرمان را نمی دانند.
د) من که می روم از خدا بترسم.

نقطه چین عبارت زیر را با یکی از گزینه های مناسب پر کنید.
لطف الله فروزنده – معاون سابق رئیس جمهور: استخدام های غیرقانونی در دولت گذشته دروغ محض بوده و دولت یازدهم باید... را ارائه کند.
الف) اسنادش
ب) مدارکش
ج) بگم بگم اش
د) هیچکدام

 

***شرق : ماه رویت و احمدی نژاد معلوم شد

همزمان با رویت ماه «احمدی نژاد» معلوم شد. محمدرضا نعمت زاده، وزیر صنعت، معدن و تجارت و چیزمیزهای دیگر ایران، با انتقاد شدید از سیاست های اقتصادی دولت احمدی نژاد و تحریم ها گفت: معلوم شد «کاغذپاره ها» اثرگذار بوده اند.
- همچین می گویند «معلوم شد» انگار تا الان معلوم دار نبوده. مثلا ما بچه بودیم همش توی کوچه بودیم و شیشه همسایه می شکستیم و ماشین دیگران را پنچر می کردیم و لگد می پراکندیم و دعوا می گرفتیم و بچه های همسایه را از کوچه محو می کردیم، بعد بابامان می گفت درس می خوانی یا نه؟ توی دوربین چشم هاش زل می زدیم و لبخند می زدیم که «من درس نمی خوانم؟ من دارم درس نمی خوانم؟ مساله امروز ما اینه که من درس نمی خوانم؟ شما باید صبر کنی کارنامه اعمالم را بدهند دستم تا ببینی کی درس خوانده کی درس نخوانده.» بعد بابای ما صداش درنمی آمد و آخر سال، کارنامه را می دید که از بالا تا پایین همه صفر، حتی انضباط هم صفر گرفته ام و بعد با انتقاد شدید از من و تجدیدها می گفت: معلوم شد درس نمی خواندی ها.
- بعد قدیمی ها چه می گفتند آنچه جوان در آینه می بیند پیر در خشت خام می بیند؟ الان این چیزهایی را که ما جوانان قدیم و جوانان جدید در این هشت سال دیده ایم، توی آینه که ندیده ایم. از پنجره دیدیم، یعنی با چشم غیرمسلح معلوم بود. بعد چطوری است که ما هشت سال دیدیم، هیچ مسوولی هشت سال ندید؟ همه هم که یکی از یکی پیرتر و کارکشته تر.
- یکی نداند فکر می کند مریخی ها به زمین حمله کرده بودند و کاریش نمی شد کرد. یا یکی نداند فکر می کند احمدی نژاد و انحرافی ا ش مثلا توفان بوده که هواشناسی ایران نتواند پیش بینی اش کند. یا یکی نداند فکر می کند درباره زمان حمله چنگیز حرف می زنند که می گویند معلوم شد و کشف تاریخی کردند.
- اعصاب نمی گذارند برای آدم. یک هفته است آمبولانس افتاده این گوشه و نشده بروم توی افق گم شوم، حالا هم با این حرف های وزیر صنعت، خستگی یک هفته تعطیلات می ماند روی تن آدم. من از همین جا یک حرفی به وزیر بزنم و از دست این مسوولان بروم در افق گم شوم، آقای وزیر معلوم شد کاغذپاره ها و تحریم ها اثرگذار بوده؟ یک طوری می گویی معلوم شد که انگار چهارهفته است داشتی ماه را رصد می کردی و نوکش را دیدی که زده بیرون. خسته نباشی.

 

***کیهان : آرزو(گفت و شنود)

گفت: چند کارشناس اروپایی و آمریکایی فاش کرده اند که هزینه حمله اسرائیل به غزه را آل سعود می پردازد و حکومت آمریکایی مصر هم با بستن گذرگاه رفح، در کنار اسرائیل قرار دارد.
گفتم: از آل سعود و حاکمان آمریکایی مصر انتظار دیگری نمی رود.
گفت: این کارشناسان فاش کرده اند که هدف مشترک آمریکا، اسرائیل، عربستان، مصر و حکومت خودگردان محمود عباس، از حمله وحشیانه صهیونیست ها به غزه این بوده که مقاومت را حذف کنند و غزه را هم مانند کرانه باختری در اختیار محمود عباس بهایی عامل اسرائیل قرار بدهند.
گفتم: ولی حالا به جای اینکه، غزه را مانند کرانه باختری کنند، کرانه باختری هم با انتفاضه سوم و شورش مردم، شبیه غزه شده است.
گفت: چه عرض کنم؟!
گفتم: به یارو گفتند؛ یک آرزو بکن! و یارو چند دقیقه فکر کرد و گفت آرزو کردم. گفتند؛ خب! حالا یک عمر سگ دو بزن! اگه بهش رسیدی!

 

***قدس آنلاین : مش غضنفر و گشت شهرداری


ایقذَر اِسفالتِ میلانِما غُردَبّه یِ که فِکِر مُکُنُم از وَختی اِسفالت اخترا رِفت یُ ای میلانِمایِ اِسفالت کِردن دِگه تا هَمی حالا شهرداری دست بِزِش نَزده.
دیروز که داشتُم سَر هَمی قِضیه با کاظم آقا هَمسِدَما اختلاط مِکِردُم، یَرِگه گفتِگ شهرداری خِبر نِدِره که اِسفالت میلانِ ما ایجور نامَقبولِ وَگرنه حَتمَنی میامَد درستِش مِکِرد. گفتُم یَنی تو ایقذَر سال هَم هیشکودوم از شهرداریچیا نَیمِدن اَزینجه رَد بِرَن؟ همیجور که داشتُم حرف مِزدُم ناسَن مَمَدآقا هَمسِده روبُروما با نیسانِش که عَقِبِشَم پر آجر بود آمَد نِگَر داشت. بِزِش گفتُم مَمَدآقا اینا بِرِیِ چیه؟ گفتِگ بِرِیکه مُخوام دیفالِ پوشتِ بومبُمِ یَک دو رَج ُببُرُم بالاتر. هنوز تا ایره گفت دیدُم یَک ماشینی آمَد چِفتِش نِگَر داشتُ یَک مامورِ پِرّید پایین گفتِگ مو از شهرداری آمدُم، شما بِرِیِ ای ساختُ سازی که مِخِن بُکُنِن مجوز نِدِرِن پس خِنَتا پُلُم مِرِیُ تا وَختی جِریمَش رِ نَدِن هَمیجور پُلُم مُمانه.
حالا مو یِ مش غضنفر موندُم چیجوریه که اگِر یَک میلانُ خیابون اِسفالتِش خِراب بِشه، فضای سبز نَدِشته بِشه، نظافتِش نامَقبول بِشه یا هر کَمُ کسری دِگه ای دِشته بِشه، شهرداری یَک خُردویُم نِمِفهمه یُ نِمیه برطرفِشا کُنه ولی اگِر تو هَمو میلانُ خیابون یَک خِنه ای بُدون مجوز شهرداری یَک خِشت رو خِشت بذاره، شهرداری به هَم یَکدِقه مِفهمه یُ جینگی گَشتِش رِ مِرفِسته که اونجه رِ پُلُم کُنه؟!

انتهای پیام/
خبرگزاری تسنیم: انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود.

پربیننده‌ترین اخبار رسانه ها
اخبار روز رسانه ها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon