سرپرست اداره کل روابط عمومی آستان قدس رضوی منصوب شد

سرپرست اداره کل روابط عمومی آستان قدس رضوی منصوب شد

خبرگزاری تسنیم:از سوی قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی سید احمد هاشم‌آبادی به عنوان سرپرست اداره کل روابط عمومی آستان قدس رضوی منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازمشهد مقدس، به نقل از  پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی، در مراسمی که با حضور سعید عبدالحسینی، قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی و مهندس مهدی عزیزیان، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان اقتصادی رضوی برگزار شد، سید احمد هاشم‌آبادی به عنوان سرپرست اداره کل روابط عمومی آستان قدس رضوی معرفی و از خدمات حسین یوسفی، مدیر کل پیشین تقدیر شد.

عبدالحسینی در این مراسم اظهار کرد: اطلاع‌رسانی مناسب خدمات و اقدامات آستان قدس رضوی در زمینه‌های مختلف و ایجاد بینش و نگرشی صحیح از این نهاد موقوفاتی عظیم در جامعه، از جمله اولویت‌های اصلی است که باید مدنظر قرار گیرد.

وی با بیان این که فعالیت‌های آستان قدس رضوی در مقایسه با بسیاری از نهادها و سازمان‌ها الگو محسوب می‌شود، تصریح کرد: در زمینه‌های فرهنگی، علمی، آموزشی، تربیتی، خدمات‌رسانی به زائران و امور درمانی، تولیدی و اقتصادی، انصافا اقدامات بسیار ارزشمندی صورت گرفته که نیازمند اطلاع‌رسانی شایسته است.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی، ارتباط مستمر با بدنه جامعه و دریافت انتقادات و پیشنهادات اقشار و طبقات مختلف و بررسی آنها و در مقابل، تلاش برای ارائه توضیحات لازم و شناساندن موضوعات مهمی همچون وقف، موقوفه، مدیریت اسلامی و دستاوردها و برکات نظام اسلامی به مردم را از جمله امور مهمی برشمرد که می‌بایست در دستور کار جدی روابط عمومی آستان قدس رضوی قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه حرم مطهر رضوی کانون توجه مسلمانان و جهان اسلام است، بر توسعه ارتباطات با رسانه‌های مختلف و بخصوص رسانه ملی تأکید کرد و بیان داشت: مراسم و برنامه‌های متعددی در طول سال در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود که باید پوشش مناسب خبری مبتنی بر نیاز جامعه صورت گیرد.

وی همچنین با بیان این که امروز بسیاری از مسلمانان و شیعیان کشورهای منطقه، شیفته و تشنه معارف ناب اسلامی و رضوی و علاقه‌مند به اخبار و رویدادهای بارگاه منور رضوی هستند، بر تسریع در موضوع استودیوی حرم مطهر تأکید کرد.

وی بیان کرد: با توجه به غنای فرهنگی و اثرگذاری برنامه‌های حرم مطهر و علاقه و تقاضای عمومی برای بهره‌مندی از این مراسم، باید سریعا مقدماتی فراهم آورد که ارتباطات رسانه‌ای در مجموعه حرم مطهر از شرایط مطلوب‌تری برخوردار شود.

وی با تشکر از حسین یوسفی، مدیرکل قبلی روابط عمومی آستان قدس رضوی، گفت: بحمدالله تحولات خوبی در این اداره کل صورت گرفته که باید با اهتمام بیشتر و هدف‌گذاری لازم و با تشریک مساعی سرپرست جدید و همه کارکنان دنبال شود.

وی سید احمد هاشم‌آبادی را مدیری برخوردار از آشنایی لازم با آستان قدس رضوی ذکر کرد و افزود: انشاءالله ایشان با مساعدت همه همکاران بتواند اداره کل روابط عمومی را به سمت اهداف بلند و جایگاه واقعی خود هدایت کند.

در پایان این مراسم، عبدالحسینی، حکم سرپرستی اداره کل روابط عمومی آستان قدس رضوی را به سید احمد هاشم‌آبادی اهداء و برای او آرزوی موفقیت کرد.

سید احمد هاشم‌آبادی سابقه ریاست اداره اطلاعات، اخبار و رسانه‌های اداره کل روابط عمومی آستان قدس رضوی و مدیریت روابط عمومی امور بین‌الملل سازمان اقتصادی رضوی را در کارنامه کاری خود دارد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon