رکورد آمار اسکان زائر و مسافر در مشهد مقدس شکسته شد

رکورد آمار اسکان زائر و مسافر در مشهد مقدس شکسته شد

خبرگزاری تسنیم:مدیر امور فرهنگی و گردشگری شهرداری مشهد مقدس گفت: در ۸ مردادماه رکورد یک شب اسکان زائران در مراکز اسکان شهرداری مشهد شکسته شد و ۲۴ هزار و ۲۵۱ نفر شب اقامت به ثبت رسید.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، به نقل از روابط عمومی شهرداری مشهد مقدس احسان ثانوی  با بیان این مطلب اظهار کرد: با شروع موج دوم سفرهای تابستانی و تعطیلات عید سعید فطر، در  8  مردادماه رکورد یک شب اسکان زائران در مراکز اسکان شهرداری مشهد شکسته شد و 24 هزار و 251 نفر شب اقامت به ثبت رسید.

مدیر امور فرهنگی و گردشگری شهرداری مشهد با اشاره به اینکه پیش از این بیشترین آمار ثبت شده اسکان زائران مربوط به شب شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در پنجم فرودین ماه سال 92 بود، افزود: در شب شهادت 23 هزار و 300 نفر شب اقامت در مراکز اسکان شهرداری به ثبت رسید.

وی خاطر نشان کرد: زائران و مسافران تابستانی علاوه بر کمپ غدیر در مرکز اسکان زائران کمپ وحدت و بوستان پردیس و بهشت اسکان یافتند و مراحل خدمات‌رسانی به آنان در دست انجام است.

مدیر امور فرهنگی و گردشگری شهرداری مشهد با اشاره به اینکه در روزهای هفتم و هشتم مرداد ماه جاری پایگاه‌های راهنمای زائر به تعداد 26 هزار و 684 نفر از زائران و مسافران خدمات‌رسانی کردند، گفت: همچنین تعداد 13 هزار و 63 محصول فرهنگی شامل کتاب، لوح فشرده، نقشه مشهد، معرفی مکان‌های گردشگری شهر در بین زائران توزیع شد.

ثانوی با بیان اینکه تلفن ملی راهنمای زائر به صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به زائران و مسافران است، افزود: در روزهای 7و 8 مرداد تلفن ملی 096308 به تعداد 400 تماس پاسخگویی موثر و منجر به نتیجه داشته است.

انتهای پیام/

 

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon