مدیران ناکارآمد استان کرمان برکنار می‌شوند


مدیران ناکارآمد استان کرمان برکنار می‌شوند

خبرگزاری تسنیم: استاندار کرمان گفت: بازدید از ادارات دولتی استان کرمان با اهداف مشخص انجام شده و احتمال برکناری و تغییر مدیران ناکارآمد پس از اتمام این بازدیدها وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، علیرضا رزم‌حسینی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازدیدها از ادارات استان به شکل سرزده، مناسبتی و یا با هماهنگی قبلی انجام می‌شود.

وی بیان کرد: در مجموع نتیجه بازدیدهایی که تاکنون از دستگاه‌های دولتی داشتیم خوب بود، ضمن اینکه مردم نیز انتظارات بسیار بالایی از دستگاه‌ها دارند که باید خواسته‌ها متناسب با توان دستگاه‌ها تنظیم شود.

استاندار کرمان افزود: امیدواریم مدیران دولتی از عهده انتظارات مردم برآیند.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر احتمال تغییر مدیریت‌ها در جریان این بازدیدها گفت: اگر گزارشات قبلی مبنی بر نارضایتی از مدیر موجود باشد و مدیر توانمندی لازم را نداشته باشد، امکان تصمیم گیری مناسب برای تغییر آن مدیر فراهم می‌شود.

رزم‌حسینی اظهار کرد: بازدید از ادارات و صحبت با مردم و کارکنان ادارات منجر به تهیه دفترچه‌ای به نام قوانین مزاحم توسعه استان شد که در راستای کار  روی مثلث توسعه اقتصادی استان انجام شد.

وی تصریح کرد: دستگاه‌ها و نهادهایی که علاقمند به سرمایه‌گذاری و همکاری با شرکت‌های سرمایه گذاری بودند و مشکلات و موانع قانونی داشتند نیز در این بحث گنجانده شدند.

استاندار کرمان از تشکیل تیمی در هیئت دولت برای رفع قوانین مزاحم توسعه و کسب و کار خبر داد و گفت: در این راستا مشکلات و موانع از مقابل شرکت‌های سرمایه‌گذاری که منافع اقتصادی نیز برای مردم دارند، برداشته و به توسعه کمک می‌شود.

رزم‌حسینی از احتمال تشکیل واحد سیار انتقال خون در استانداری کرمان نیز خبرداد و خاطرنشان کرد: تمام هم وغم استانداری کرمان رفع مشکلات مردم است.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon