وزارت کشور برخی از مصوبات دولت را اجرا نمی‌کند

وزارت کشور برخی از مصوبات دولت را اجرا نمی‌کند

خبرگزاری تسنیم: نماینده مردم شهرستان‌های سبزوار، جوین، جغتای، داورزن، خوشاب و ششتمد در مجلس شورای اسلامی گفت:متاسفانه وزارت کشور برخی از مصوبات دولت را اجرا نمی‌کند.

علی سبحانی فر در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در سبزوار اظهار کرد: پس از اعلام ارتقاء بخش ششتمد سبزوار به شهرستان توسط احمدی‌نژاد رئیس جمهور اسبق کشور در سفر به سبزوار و نیز مصوبه‌ای در همین خصوص در آخرین جلسه هیئت دولت قبلی که در مشهد برگزار شد، متاسفانه با کم کاری دولت قبل این مصوبه توسط وزارت کشور به استانداری خراسان رضوی جهت اجرایی شدن ابلاغ نشد.

وی افزود: پس از تشکیل دولت روحانی با پیگیری‌های به عمل آمده اینجانب و طرح موضوع با جهانگیری معاون اول رئیس جمهور، دستور پیگیری و بررسی مجدد این موضوع در وزارت کشور توسط وی صادر شد و خوشبختانه در جلسه‌ای که هفته گذشته با وزیر کشور داشتیم، مجدد این درخواست توسط اینجانب از رحمانی فضل (وزیر کشور) با ارئه مدرک و مستندات مطرح شد، که ایشان هم طی پینویس دستور بررسی نهایی و ابلاغ آن را به معاونین خود صادر کرد.

وی با اشاره به اینکه وزارت کشور برخی از مصوبات دولت را اجرا نمی‌کند تصریح کرد: ارتقاء ششستمد به شهرستان در آینده نزدیک، اتفاق می افتد و امیدواریم در این زمینه وزارت کشور بهتر عمل کند.

سبحانی فر در عین حال از وزیر کشور خواست با تسریع در ابلاغ مصوبه دولت قبل در ارتقاء بخش ششتمد به شهرستان تعجیل کند.

 انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon