حمله به اردوگاه‌های مجازی و سایبری دشمن واجب است


حمله به اردوگاه‌های مجازی و سایبری دشمن واجب است

خبرگزاری تسنیم: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه دفاع در مقابل تهاجم فیزیکی دشمن واجب است، گفت: در مقابل تهاجم فرهنگی نه تنها باید دفاع کرد، بلکه باید به اردوگاه‌های مجازی و سایبری دشمن نیز حمله کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهربابک، حجت‌الاسلام علی عرب‌پور پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهربابک، اظهار کرد: سپاهیان و بسیجیان جزو سربازان ولی فقیه هستند که در طول انقلاب اسلامی همواره پشتیبان ولایت و جامعه اسلامی بوده و خواهند بود.

وی رمز شکست دشمن را اتحاد مسلمانان اعلام کرد و افزود: با توجه به جریانات و اتفاقات اخیر در منطقه، می‌طلبد که در همه ابعاد آماده باشیم و با تمام وجود از نظام اسلامی حفاظت کنیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان انقلاب اسلامی را انقلاب دگرگونی‌ها و ارزش‌ها دانست و گفت: دشمن امروز به دنبال ضربه زدن به ارزش‌های والای انقلاب به طرق مختلف است و برای این کار از تهاجم فرهنگی و نرم به جای تهاجم فیزیکی استفاده می‌کند.

حجت‌الاسلام عرب‌پور ماهواره و اینترنت را از وسایل جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمن اعلام و تصریح کرد: در مقابل تهاجم فیزیکی دشمن دفاع واجب است، اما در مقابل تهاجم فرهنگی نه تنها باید دفاع کرد، بلکه باید به اردوگاه مجازی و سایبری دشمن نیز حمله کرد.

وی گفت: امروز تمام هیاهوی اطراف ما چه از سوی داعش، چه تکفیری‌ها و چه حمله به غزه، همه و همه برای انتقام گرفتن از اسلام، انقلاب اسلامی و دین خدا است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به جنایات اخیر رژیم غاصب اسرائیل اظهار کرد: رژیم جعلی اسرائیل یک دولت خرافی و از شیشه شکننده‌تر است و به لطف خدا به زودی از بین خواهد رفت.

حجت‌الاسلام عرب‌پور با بیان اینکه جریان حق همیشه پیروز است، گفت : این جریان حق و متدین جامعه است که در مواقع خطر و حمله دشمن جزو نخستین کسانی هستند که وارد عمل می‌شوند.

وی حمایت دولت‌های عربی از رژیم صهیونیستی را نشانه وابستگی آنها به غرب دانست و خاطرنشان کرد: جهان بینی و تئوری داعش، جهان بینی شهوت و خون است و این جریان یک جریان باطل و جعلی است که در جامعه اسلامی آبرویی ندارد و روزهای آخر عمرش را سپری می‌کند.

در این مراسم حجت‌الاسلام حسین کریمی به عنوان مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهربابک معرفی و از زحمات حجت‌الاسلام حسین دهقان‌زاده مسئول پیشین این نمایندگی تجلیل شد.

حجت‌الاسلام کریمی پیش از این به عنوان مسئول سیاسی نمایندگی ولی فقیه در حوزه سپاه رفسنجان مشغول به خدمت بوده است.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon