نفر چهارم کنکور تجربی: رشته پزشکی را برای خدمت به جامعه ادامه می‌دهم


نفر چهارم کنکور تجربی: رشته پزشکی را برای خدمت به جامعه ادامه می‌دهم

خبرگزاری تسنیم: رتبه چهارم کنکور تجربی گفت: قصد دارم رشته پزشکی را در دانشگاه علوم پزشکی تهران ادامه دهم تا بتوانم در راستای خدمت به جامعه‌ام گام برداشته باشم.

مهسا دولتشاهی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در خرم‌آباد، اظهار کرد: هوش و استعداد من خدادادی بوده است و موفقیت خودم را تنها از سر لطف و محبت خداوند می‌دانم.

وی افزود: در دوران تحصیل اصلاً از کلاس‌های کنکور و تقویتی و یا استفاده از کتاب‌های کمک‌آموزشی و جانبی استفاده نکرده‌ام و تنها با تلاش و حمایت خانواده‌ام توانستم این موفقیت را کسب کنم.

دولتشاهی تصریح کرد: در دوران تحصیل و برای کنکور هیچ‌گونه تغییری در وضعیت زندگی روزمره این‌جانب ایجاد نشده است و ساعات مطالعه و استراحتم بر اساس روال گذشته بوده است.

رتبه چهارم کنکور تجربی کشور بیان کرد: در ابتدای تحصیل علاقه‌ای به تحصیل در رشته تجربی نداشتم و قصد داشتم در رشته ریاضی تحصیل کنم اما به‌دلیل شرایط جامعه و اینکه در رشته‌های فنی و مهندسی جایگاه مناسبی برای بانوان وجود ندارد مجبور به تحصیل در رشته تجربی شدم.

وی اظهار کرد: اکنون هدف اصلی‌ام تحصیل در رشته پزشکی عمومی در دانشگاه علوم پزشکی تهران است تا بتوانم با موفقیت در این رشته به جامعه خود خدمت ویژه‌ای داشته باشم.

انتهای پیام/*

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon