کارگران شهرداری اردبیل بیمه تکمیلی می‌شوند


کارگران شهرداری اردبیل بیمه تکمیلی می‌شوند

خبرگزاری تسنیم: رئیس شورای شهر اردبیل گفت: ‌با توجه به گلایه هایی که کارگران شهرداری اردبیل، به ویژه حوزه رفت و روب داشته اند قرار شد با همکاری شرکت نسیم سبلان این کارگران از بیمه تکمیلی استفاده کنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، حجت الاسلام محمدرضا سرداری عصر امروز در بازدید از برخی پروژه‌های عمرانی و خدماتی در منطقه 3 شهرداری اردبیل اظهار کرد: کارگران شهرداری که با سختی کار و برخی نارسایی ها در حوزه ارائه خدمات و حقوق و مزایا گله مند بودند ضروری ترین خواسته خود را تامین معاش مناسب و کاهش هزینه های درمانی در سایه برخورداری از بیمه تکمیلی اعلام کردند که پیش از این نیز مسئولان در این زمینه قول مساعد داده بودند.

وی از شهرداری و شرکت پیمانکار خواست تا در پرداخت حق و حقوق واقعی کارگران، ایجاد امنیت شغلی آنها و پرداخت اضافه کار و هزینه های کارگران شب کار با دقت و نظارت بیشتر تلاش و جدیت کنند و اجازه ندهند تا حق و حقوق آنها نادیده گرفته شود.

سرداری با اشاره به ضرورت توسعه فرهنگسراها و محله سراهای فرهنگی در مناطق حاشیه و اطراف شهر گفت: ما نیز همچون مردم دغدغه های آنها را در مورد آسیب های اجتماعی و تخریب هایی همچون طلاق، مواد مخدر، خشونت های نابجا و برخی از آسیب های دیگر درک کرده و احساس می کنیم و تمام سعیمان بر این است تا با گسترش فضاهای فرهنگی، ورزشی و پارک ها در سطح شهر تا حدودی از این دغدغه ها بکاهیم.

رئیس شورای شهر اردبیل تصریح کرد:‌ فرهنگسرای انقلاب اردبیل با برگزاری بیش از 14 دوره کلاس آموزشی و مهارتی استحکام نظام خانواده و شیوه های درست همسرداری سعی می کند تا اسباب و زمینه جذب گروهای مختلف سنی را در این کلاس ها فراهم کند.

وی از عملیاتی شدن فاز دوم باغ جیرال با پیشرفت 30 درصد خبر داد و  افزود:‌ شهرداری منطقه 3 امسال به وجود کمبود اعتبارات بیش از 23 میلیارد تومان کار عمرانی انجام داده و سعی و تلاش بر این است تا 25 میلیارد تومان پروژه عمرانی، خدماتی و اجرایی را اعم از آسفالت ریزی، توسعه پارک ها، بهسازی معابر، احداث کانال های سنگی و تعویض پل ها به انجام رسانده و نسبت به عملیاتی شدن پروژه ها اقدامات لازم را به خوبی انجام دهد.

سرداری در این بازدید از چندین پارک محله ای با پیشرفت 25 تا 90 در مناطق اطراف شهر اردبیل بازدید و نسبت به تکمیل هر چه سریع تر آن به شهرداری توصیه های لازم را ارائه کرد.

رئیس شورای شهر اردبیل از مراحل اجرای کانال و بهسازی رودخانه و انهار کشاورزی از گلمغان تا کلخوران به طول 4 کیلومتر بازدید کرده و نسبت به آزادسازی حریم این رودخانه دستورات لازم را ارائه کرد.

وی در بازدید از مناطق محروم حاشیه شهر اردبیل به کمبود اعتبارات شهرداری به دلیل کم رونگی ساخت و سازها و عمران شهری اشاره و اظهار کرد: با وجود اینکه شهرداری با کمبود منابع درآمدی رو به روست اما شورا این مجموعه را موظف کرده تا اولویت خدمات رسانی را به حاشیه شهر و حریم مناطق محروم و دورافتاده اختصاص دهد تا رضایتمندی این خانواده ها فراهم آید.

سرداری افزود: عملیاتی شدن پروژه های جدید در دستور کار نبوده تا در فرصت باقیمانده از فصل کاری این کار با مسئولیت خاص انجام شود.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon