هلاکت ۵۵ تروریست در شمال بابل و آغاز عملیات علیه تروریست‌ها در حدیثه الانبار

هلاکت 55 تروریست در شمال بابل و آغاز عملیات علیه تروریست‌ها در حدیثه الانبار

خبرگزاری تسنیم: منابع عراقی از هلاکت ۵۵ تروریست در شمال بابل و آغاز عملیات علیه تروریست‌ها در حدیثه در الانبار خبر دادند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از شبکه السومریه، یک منبع وابسته به پلیس بابل اعلام کرد: نیروی هوایی ارتش مراکز وابسته به داعش را در منطقه البحیرات از توابع اسکندریه در 55 کیلومتری شمال بابل هدف قرار داد.

این منبع بیان کرد: تروریست های در میان بوستان های منطقه برای حمله به تیپ دوم لشگر ارتش عراق در این منطقه کمین کرده بودند که بر اثر عملیات بالگردهای ارتش عراق 65 تروریست به هلاکت رسیدند.

عبدالحکیم الجغیفی فرماندار حدیثه گفت: نیروهای امنیتی با حمایت عشایر الجغایفه و آلبونمر از صبح امروز حمله گسترده ای به مراکز داعش به جنوب حدیثه در 180 کیلومتری غرب الرمادی آغاز کردند و عملیات همچنان ادامه دارد.

وی افزود: نیروهای امنیتی عراقی قبلا موضع دفاعی به خود گرفته بودند اما امروز عملیات هجومی علیه تروریست ها را آغاز کرده اند و پیشروی های قابل ملاحظه ای به دست آورده اند.

یک منبع امنیتی در استان کرکوک از کشته و زخمی شدن پنج عضو یک خانواده بر اثر حمله مسلحانه در منزلی در جنوب کرکوک خبر داد.

همزمان یک منبع وابسته به شرکت نفت شمال از تسلط تروریست های وابسته به گروه موسوم به دولت اسلامی عراق و شام بر سه میدان نفتی د رمنطقه زمار درنینوا خبر داد و افزود: گروهک داعش میادین عین زاله، بطمه و ایستگاه پمپاژ گاز به خطوط عراقی-ترکی را پس از عقب نشینی نیروهای پیشمرگه از این مناطق به تسلط خود درآورد.این منبع بیان کرد: این میادین روزانه بیست هزار بشکه نفت تولید می کردند و از مهمترین میادین نفتی در نینوا محسوب می شود.گروهک داعش خط لوله انتقال نفت عراق به ترکیه که از مناطق جنوب غربی کرکوک شروع و تا بیجی، عین جیش، القیاره، الشوره، الجزیره، زمار و دهوک امتداد می یابد را تحت تسلط درآورد است.

انتهای پیام/ع

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان