۱۵۰ میلیارد ریال برای ساخت جاده ریگ به گناوه تصویب شد


150 میلیارد ریال برای ساخت جاده ریگ به گناوه تصویب شد

خبرگزاری تسنیم: فرماندارشهرستان گناوه گفت: با توجه به اجرای جاده ساحلی بوشهر – بندرریگ ادامه آن گناوه امسال اجرایی می‌شود که ۱۵۰ میلیارد ریال برای آن مصوب شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گناوه، عبدالنبی یوسفی بعدازظهر امروزدر بازدید از روند اجرای طرح‌های راهسازی بندر گناوه از اجرای طرح کمربندی ریگ به گناوه خبرداد و گفت: پروژه جاده ساحلی شیف به بندرریگ 88 کیلومتر طول دارد که که 40 کیلومتر آن در حوزه شهرستان گناوه قرار دارد.

وی با بیان اینکه این محور 30 کیلومتر مسیر بوشهر به بندرریگ کاهش داده تصریح کرد:  اجرای این طرح  ضمن اینکه ترافیک مسیر برازجان - گناوه کمتر کرده است ، افزایش ایمنی رفت و آمد و رونق تجارت و صیادی در بنادر شمالی استان بویژه بندرریگ در برداشته است.

فرماندار گناوه بر ساخت راه ساحلی بندرریگ به گناوه تاکید کرد و گفت: اکنون مردم بندرریک مسیر ریگ تا گناوه را20 کیلومتر طی می‌‌کنند که با ساخت راه ساحلی این مسیر به 9 کیلومتر کاهش می‌یابد.

یوسفی با اشاره به اینکه 150 میلیاردریال برای ایجاده راه ریگ به گناوه مصوب شده گفت:  با توجه به اجرای جاده ساحلی بوشهر – بندرریگ ادامه آن گناوه امسال اجرایی می‌شود که 150 میلیارد ریال برای آن مصوب شده است.

وی تصریح کرد: اجرای این کمربندی ضمن اینکه مسیر بندرریگ به گناوه کوتاه تر می‌کند سبب رونق این دو بندر و کاهش تردد در محور اصلی گناوه می شود.

فرماندار گناوه با اشاره به اینکه 310 میلیارد ریال اعتبارات تملک دارایی شهرستان گناوه است گفت: از این میزان  29.2 درصد آن معادل 95 میلیارد ریال به بندرریگ تخصیص یافته است.

یوسفی از ساخت اسکله جدید در بندرریگ خبرداد و گفت: اسکله فعلی این بندر جوابگوی نیازهای صاحبان شناورها نیست از این نظر ساخت اسکله جدید در دستور کار بنادر و دریانوردی استان بوشهر قرار گرفته است.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon