مسابقات احکام خانواده‌های ایثارگران سراسر کشور در مشهد برگزار شد

مسابقات احکام خانواده‌های ایثارگران سراسر کشور در مشهد برگزار شد

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان‌رضوی گفت: در مسابقاتی که با عنوان وصیت‌نامه سیاسی و الهی امام خمینی (ره) در میان اعضای جامعه ایثارگری برگزار شد بیش از ۱۳۰۰ نفر شرکت کردند.

عابدین عابدی مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس، اظهار کرد: به منظور آشنایی با اندیشه‌های متعالی و روشن بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و ارتقای سطح بیشن و دانش معنوی و سیاسی خانواده‌های شهدا و ایثارگر این مسابقات برگزار شد و با استقبال خوبی از شوی جامعه ایثارگری همراه بود.

وی افزود: در این مسابقات هزار و 334 نفر شرکت کردند که از بین آنها 47 نفر رتبه‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

عابدی مقدم تصریح کرد: برگزاری مسابقات احکام در میان خانواده‌های شهدا و ایثارگران نیز که از بهار امسال آغاز شده بود خوشبختانه با استقبال عمومی خوبی روبه‌رو شد و پس از توزیع کتاب‌های مخصوص به این رشته شرکت کنندگان در این مسابقات حضوری چشم‌گیر را رقم زدند.

وی خاطرنشان کرد: در مسابقات احکام ویژه‌ خانواده‌های شاهد و ایثارگر نیز تعداد هزار و 262 نفر شرکت داشتند که از بین آنها 54 نفر حائز رتبه‌های برتر شدند.

مدیر کل بنیاد شهید خراسان رضوی گفت: در این مسابقات که به طور خانگی در سراسر شهرستان‌های خراسان رضوی برگزار شد شهرستان‌های گناباد، خواف، جوین، طرقبه شاندیز، تربت‌جام، تربت‌حیدریه، رشتخوار، فریمان، خلیل‌آباد، فیروزه، کاشمر، خوشاب، درگز، سبزورا، تایباد و ماطق سه گانه مشهد مقدس رتبه‌های برتر را به خود اختصاص دادند.

انتهای پیام/ آ

اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon