تجمع جنبش دانشجویی حمایت از مردم مظلوم غزه در اصفهان + تصاویر


تجمع جنبش دانشجویی حمایت از مردم مظلوم غزه در اصفهان + تصاویر

خبرگزاری تسنیم: مردم اصفهان در میدان امام حسین(ع) برای حمایت و همدردی با کودکان مظلوم غزه و محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی و کشتار کودکان بی‌گناه و سکوت رسانه‌ای غرب تجمع اعتراض آمیر برپا کردند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، مردم اصفهان که در روز قدس امسال با حضور پرشور خود جنایات اسرائیل در غره را محکوم کردند، عصر سه‌شنبه همزمان با سراسر کشور بار دیگر در اعتراض به این جنایات تجمع کردند.

وقایعی که در غزه اتفاق می‌افتد دغدغه همه مسلمانان است و مردم شهید پرور اصفهان همیشه ثابت کرده اند که نسبت به این جنایت ها بی تفاوت نیستند.

این حضور به عنوان یک تکلیف واجب بوده و مردم شریف اصفهان در راستای کمک به مظلومان غزه دریغ نمی کنند.

                                                                                                      

رژیم اشغالگر قدس کودکان مظلوم را تاکنون در مدرسه و زمین بازی گلوله باران کرده، به خاک و خون کشیده و دنیای غرب در مقابل این جنایت سکوت کرده است.

این برنامه و تجمع عصر سه‌شنبه در میدان امام حسین(ع) با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد تا مردم استان به این وسیله حس نوع‌دوستی و حمایت خود از مردم بی گناه زنان و کودکان در غزه نمایش نشان دهند. 

                                                                                                              

این تجمع اعتراض آمیز با حضور دانشجویان دانشگاه‌های اصفهان و تشکل‌های دانشجویی نظیر انجمن اسلامی مستقل دانشگاه اصفهان، بسیج دانشگاه اصفهان و علوم پزشکی و جامعه اسلامی برگزار شد.

در جریان این تجمع مردم اصفهان علیه جنایات رژیم کودک کش فلسطین شعار سر داده و این جنایات را محکوم کردند و پس از شعارهای مردم، حجت‌الاسلام احمد سالک، رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی به صحبت پرداخت.

پس از صحبت‎های رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس، پرچم آمریکا و اسرائیل به آتش کشیده شد و مردم اصفهان این جنایات را محکوم کردند.                                                                                              

     

در پایان این مراسم بیانیه پایانی جنبش دانشجوئی حمایت از مردم مظلوم غزه در اصفهان قرائت شد؛ همچنین در این مراسم 2 طومار اعتراضی به این جنایات از سوی مردم حاضر در این تجمع امضا شده تا برای اعتراض نسبت به رفتار کشور مصر در قبال جنایات غزه و عدم اجازه انتقال دارو و مواد غذایی به این منطقه، به مصر ارسال شود.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon