وزیر بهداشت از بیمارستان شهرستان کوهرنگ بازدید کرد

وزیر بهداشت از بیمارستان شهرستان کوهرنگ بازدید کرد

خبرگزاری تسنیم: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که در راستای سفر هیئت دولت به کوهرنگ سفر کرده است، از تنها بیمارستان این شهرستان بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیماز شهرکرد، مرتضی هاشم‌زاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در بازدید وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از بیمارستان کوهرنگ، اظهار کرد: این بیمارستان از مصوبات دولت دهم است که تاکنون برای ساخت آن 50 میلیارد ریال هزینه شده و تکمیل آن به اعتباری معادل 10 میلیارد ریال نیاز دارد.

وی افزود: بیمارستان کوهرنگ در حال حاضر 97 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و دارای 32 تخت مصوب است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد تصریح کرد: این شهرستان با وجود جاذبه‌های گردشگری فراوان به عنوان منطقه توریستی در سطح استان و کشور مطرح است به این دلیل بهره‌مندی مردم این منطقه از یک مرکز درمانی مجهز امری الزامی است.

هاشم‌زاده با اشاره به اینکه بخش عمده‌ای از جمعیت روستایی و عشایری استان در شهرستان کوهرنگ است، افزود: این شهرستان فاقد بیمارستان است و مردم برای دریافت خدمات بستری و پاراکلینیکی باید به شهرستان فارسان مراجعه کنند.

وی گفت: طولانی بودن مسیر، ‌کمبود نیروی انسانی و تجهیزات پزشکی با توجه به حجم مراجعه کنندگان سبب شده است تا بیمارستان و مراکز بهداشتی درمانی شهرستان فارسان نیز پاسخگوی نیاز مردم این شهرستان نباشد.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon