رضاییان: از نفت گل خوردیم چون دروازه‌بان‌مان نمی‌تواند فارسی صحبت کند

رضاییان: از نفت گل خوردیم چون دروازه‌بان‌مان نمی‌تواند فارسی صحبت کند

خبرگزاری تسنیم: مهاجم تیم فوتبال راه‌آهن گفت: دروازه‌بان‌مان نمی‌تواند با مدافعان فارسی صحبت کند و به همین دلیل از نفت تهران گل خوردیم.

رامین رضاییان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص پیروزی 2 بر یک تیمش برابر نفت تهران در هفته دوم لیگ برتر اظهار داشت: در این بازی فقط برای کسب 3 امتیاز جنگیدیم و با توجه به گلی که در نیمه اول به ثمر رساندیم، در نیمه دوم بیشتر به فکر حفظ نتیجه بودیم و به همین دلیل کمی عقب کشیدیم.

وی افزود: عقب‌نشینی ما با اشتباه دروازه‌بان‌مان همراه بود و روی ناهماهنگی با مدافعان گل تساوی را دریافت کردیم. دروازه‌بان خارجی‌مان تازه به تیم اضافه شده و نمی‌تواند فارسی را خوب صحبت کند و به همین دلیل در صحنه گل با شیث رضایی ناهماهنگ بود و این مسئله منجر به گل خوردن ما شد.

مهاجم راه‌آهن درباره دومین گلش که در دومین بازی تیمش به ثمر رساند، عنوان کرد: در بازی برابر نفت با پای چپ گل زدم که پای غیر تخصصی‌ام است، اما باید بگویم آنقدر هم ضعیف نیستم که نتوانم با پای چپ گلزنی کنم. خوشبختانه ضربه‌ای هم که زدم به گل تبدیل شد.

رضاییان با اشاره به گل پیروزی بخش راه‌آهن برابر نفت که توسط امین منوچهری به ثمر رسید، گفت: به بازیکنان الهام شده بود که امین در این بازی گل می‌زند و حتی پیش از بازی که با او صحبت می‌کردم قسم خوردم که او می‌تواند در بازی مقابل نفت گلزنی کند.

وی با بیان اینکه راه‌آهنی‌ها در این فصل به دنبال انجام کارهای بزرگ هستند، خاطرنشان کرد: هدف خودم رسیدن به تیم ملی است و امسال نیز استارت خوبی در لیگ داشتم و توانستم در بازی مقابل استقلال و نفت گلزنی کنم. گل‌هایی هم که زدم به هیچ‌وجه اتفاقی نبود و کاملاً آماده هستم.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon