فارسان به قطب گردشگری چهارمحال و بختیاری تبدیل شود

فارسان به قطب گردشگری چهارمحال و بختیاری تبدیل شود

خبرگزاری تسنیم: امام جمعه فارسان گفت: شهرستان فارسان باید به‌عنوان قطب گردشگری استان در اولویت نخست قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از فارسان، حجت الاسلام حسین جمالی‌زاده در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اظهار کرد: رژیم غاصب و جعلی صهیونیستی بعد از30 روز تهاجم وحشیانه زمینی، هوایی و دریایی با حمایت و پشتیبانی امریکا و غرب و دولت‌های مزدور منطقه بر مردم مظلوم و محاصره شده غزه با هزینه کردن میلیاردها دلار به نسل کشی و کشتار ادامه داده است.

وی با اشاره به مقاومت معجزه‌آسای این مردم مظلوم، افزود: جنگ غزه در نوع خود یکی از فجیح‌ترین جنایت‌های بشری در تاریخ کنونی است که رژیم صهیونیستی نتوانست یک وجب از خاک غزه را در تصرف و اشغال خود نگه دارد.

امام جمعه فارسان ضمن تجلیل از خبرنگاران شهید دوران انقلاب تاکنون و تشکر از زحمات خبرنگاران این شهرستان در سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان خاطرنشان کرد: در این سفر بیش از 70 طرح با اعتبارات مناسب برای استان در نظر گرفته شد که در این سفر چهار طرح عمده بزرگ مصوب شد که سه طرح آن برای شهرکرد و بروجن در نظر گرفته شد.

وی تصریح کرد: پیشنهاد می‌شود مسئولان استان با پیگیری خود این استان را به‌عنوان پایتخت گردشگری کشور تبدیل کرده و شهرستان فارسان را به‌عنوان قطب گردشگری استان در اولویت نخست قرار گیرد.

حجت الاسلام جمالی‌زاده با اشاره به مسیر خط راه آهن شهرکرد - اهواز گفت: در صورت امکان و طبق نظر کارشناسان به فارسان در مسیر این راه آهن قرار گیرد که این شهرستان و مردم قابلیت آن را دارند.

وی با اشاره به اینکه این شهرستان با ورود خط راه آهن از بن بست محرومیت بیرون می‌آید، گفت: اتمام سد غدیر باباحیدر و باز شدن تونل دشتک و توسعه بیمارستان از هدایایی سفر پر خیر و برکت رئیس جمهور به استان برای فارسانی‌ها بوده است.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon