۱۰۰۰ برنامه قرآنی در ایام حج تمتع برگزار می شود

1000 برنامه قرآنی در ایام حج تمتع برگزار می شود

خبرگزاری تسنیم: کارشناس آموزش مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف با اشاره به اجرای هزار برنامه قرآنی در ایام حج تمتع از برگزاری دوره توجیهی دو روزه قاریان اعزامی کاروان نور در روزهای ۲۲ و ۲۳ مرداد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حجت الاسلام سیدمسعود میریان با بیان این مطلب، افزود: برگزیدگان آزمون اعزام به حج تمتع امسال که تعدادشان به 20 نفر می رسد در یک دوره دو روزه با برنامه های این سفر معنوی در ایام حج تمتع آشنا می شوند.

وی گفت: در این دوره توجیهی که در مرکز قرآنی سازمان اوقاف و شورای عالی قرآن برگزار خواهد شد، قاریان اعزامی به حج تمتع علاوه بر دیدار با علمای دینی و آشنایی با برنامه های ماموریت خویش در ایام حج، در کلاس آموزش مناسک حج تمتع که با حضور استاد موسوی شاهرودی برگزار می شود ، شرکت خواهند کرد.

میریان افزود: همچنین یک کلاس توجیهی جهت آماده نگاه داشتن صدای قاریان برای این عزیزان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به برنامه های گروه اعزامی از سوی جمهوری اسلامی ایران در ایام حج تمتع امسال گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته، قاریان اعزامی از سوی کشورمان در مدت 40 روزه اقامت خود در ایام حج امسال ، حدود یک هزار برنامه قرآنی در بعثه مراجع عظام تقلید و محافل قرآنی شهرهای مکه و مدینه برای حاجیان ایرانی و خارجی اجرا خواهند کرد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی
اخبار روز فرهنگی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
triboon
گوشتیران
رایتل
مادیران