مدیر مسئول سابق روزنامه نشاط مجرم شناخته شد

مدیر مسئول سابق روزنامه نشاط مجرم شناخته شد

خبرگزاری تسنیم: دبیر هیئت منصفه دادگاه مطبوعات از تشکیل جلسه امروز این دادگاه خبر داد و گفت: در این جلسه مدیر مسئول سابق نشاط مجرم شناخته شد.

علی‌اکبر کسائیان در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: در جلسه امروز دادگاه مطبوعات که در شعبه 79 دادگاه کیفری استان تهران و به ریاست قاضی محمدی‌کشکولی برگزار شد پرونده‌های روزنامه‌های نشاط و تهران‌امروز مورد بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: در این جلسه مدیر مسئول سابق نشاط (لطیف سفری) به اتهام توهین به مقدسات و مسلمات قرآنی به اتفاق آراء و به دلیل شکایت نیروی انتظامی و همچنین شکایت 3 تن از نمایندگان مجلس با اکثریت آراء مجرم شناخته شد. ضمناً هیئت منصفه دادگاه مطبوعات با اکثر آراء وی را مستحق تخفیف ندانست.

دبیر هیئت منصفه دادگاه مطبوعات همچنین در این جلسه پرونده روزنامه تهران‌امروز به مدیر مسئولی مجید رفیعی مورد بررسی قرار گرفت که اتهام آن نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی شاکیان امور حقوقی بنیاد شهید و کاوه اشتهاردی بودند که در مورد شکایت بنیاد شهید با اکثریت آراء هیئت منصفه دادگاه مطبوعات مجرم شناخته و به اتفاق آراء مستحق تخفیف دانسته شد و همچنین در مورد شکایت کاوه اشتهاردی با اکثریت آراء هیئت منصفه دادگاه مطبوعات مجرم شناخته نشد.

انتهای پیام/

 

حج ۱۴۰۳
پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی
اخبار روز اجتماعی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon