۱۲ پروژه عمرانی با ۳۵ میلیارد ریال اعتبار در سلماس افتتاح می‌شود

12 پروژه عمرانی با 35 میلیارد ریال اعتبار در سلماس افتتاح می‌شود

خبرگزاری تسنیم: فرماندار سلماس با تشریح برنامه‌های هفته دولت در شهرستان سلماس از افتتاح ۱۲ پروژه عمرانی با ۳۵ میلیارد ریال اعتبار در این شهرستان خبر داد.

مرتضی نظری در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در ارومیه، اظهار کرد: بزرگداشت مقام شامخ شهیدان رجایی و باهنر باید جزو اولویت‌های کاری در هفته دولت قرار گرفته و در راستای توجه ویژه مقام معظم رهبری به امر فرهنگ، باید رویکرد فرهنگی نیز در برنامه‌های این هفته به‌طور ویژه پیگیری و اجرا شود.

وی عنوان کرد: ثبات رفتار، ساده‌زیستی، مردمی بودن، تلاش برای رضای الهی و انقلابی بودن از ویژگی‌های بارز شخصیتی و رفتاری شهید رجایی و باهنر بود و این ویژگی‌ها باعث شد تا انسان‌هایی خودساخته و دارای سجای اخلاقی فراوان ساخته شود که در مسیر خدمت صادقانه با شهادت خود مسیر روشنی را پیش قدم ملت بگشایند.

نظری گفت: هفته دولت فرصت بسیار مناسبی برای دستگاههای اجرایی است تا بخشی از خدمات ارائه شده را به مردم اطلاع‌رسانی کنند و رضایت‌مندی مردم را نسبت به اقدامات دولت به‌عنوان عامل مهم جلب اعتماد آنان همیشه در نظر داشته باشند.

وی درباره برنامه های هفته دولت افزود: این ایام مجال مغتنمی برای معرفی دستاوردهای بزرگ و اقدامات موثر نظام جمهوری اسلامی است و همه مدیران دستگاههای اجرایی باید تمام توان و تجربه خود را در راستای حرکت پیشبردی شهرستان و ایجاد نشاط و روحیه اعتماد به نفس در جامعه به‌کار گیرند.

فرماندار سلماس با تاکید بر فرامین مقام معظم رهبری در خصوص انعکاس موثر عملکرد دولت به مردم گفت: همانطور که مردم از مسئولان انتظار انعکاس شفاف عملکرد خود را دارند، مسئولین نیز باید نسبت به دفاع از عملکرد خود و اطلاع‌رسانی کافی به عموم مردم اقدام کنند.

وی جمعیت برخوردار از 12پروژه عمرانی آماده افتتاح در سلماس را 10هزار نفر دانست و عنوان کرد: در طول هفته دولت 3پروژه جدید هم با اعتبار 355 میلیارد ریال کلنگ‌زنی می‌شود.

نظری با اشاره به در پیش بودن سالروز آغاز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی گفت: در راستای تکریم خانواده‌های شهدا و ایثارگران، از فرزندان شهدای کارمند و خانواده‌های آنان در مراسم ویژه‌ای به همین مناسبت تجلیل می‌شود.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon