مردم «کدخدای کودک‌کش» را محکوم می‌کنند +عکس

مردم «کدخدای کودک‌کش» را محکوم می‌کنند +عکس

خبرگزاری تسنیم: گروه‌هایی که علاقه‌مند به برپایی چنین ایستگاه‌های در پارک‌ها، میادین و نماز جمعه شهرهای خود هستند، می‌توانند با مراجعه به لینک موجود در خبر با برگزارکنندگان این طرح مکاتبه کرده و فایل بنرهای مخصوص آن را دریافت کنند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، جمعی از فعالین فرهنگی استان آذربایجان شرقی اقدام به اجرای طرحی با عنوان «کدخدای کودک کش» نمودند تا با مشارکت مردم اعتراضشان را نسبت به جنایت های رژیم صهیونیستی که در سایه حمایت‌های آمریکا و سکوت مجامع بین المللی صورت می‌گیرد، اعلام نمایند.

در مشهد و هم‌اکنون در تهران در قالب خیمه «غزه، تنهای پیروز» که در چهارراه ولیعصر(عج)، پارک دانشجو برپا شده این حرکت خودجوش شکل گرفته و قرار است شهرهای دیگر نیز به این طرح بپیوندند.

فعالین فرهنگی اعلام کرده‌اند که در حاشیه این حرکت می توان به فراخور امکانات و ویژگی‌های منطقه‌ای، فعالیت هایی مثل اجرای تئاتر خیابانی، برگزاری نمایشگاه عکس و پوستر، اکران فیلم و کلیپ و پخش موسیقی های ضدآمریکایی یا با موضوعات مقاومت و فلسطین انجام داد.

گروه‌هایی که علاقه‌مند به برپایی چنین ایستگاه‌های در پارک‌ها، میادین و نماز جمعه شهرهای خود هستند می‌توانند با مراجعه به اینجا با برگزارکنندگان این طرح مکاتبه کرده و فایل بنرهای مخصوص آن را دریافت کنند.

در ادامه گزارش تصویری این طرح در چند شهر کشور مانند تبریز، اهر، بستان‌آباد، مراغه، هشترود، تهران و مشهد می آید.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی
اخبار روز فرهنگی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
triboon
گوشتیران
رایتل
مادیران