کارگروه‌های ستاد بازسازی عتبات عالیات در اسلام‌آباد غرب تشکیل می‌شود

کارگروه‌های ستاد بازسازی عتبات عالیات در اسلام‌آباد غرب تشکیل می‌شود

خبرگزاری تسنیم: فرماندار اسلام‌آباد غرب با اشاره به جمع‌آوری ۵۳میلیون ریال کمک‌های مردمی برای بازسازی عتبات عالیات گفت: پنج کارگروه جدید در ستاد عتبات عالیات اسلام‌آباد غرب تشکیل می‌شود که فعال‌تر شدن این ستاد با تشکیل این کارگروه‌ها مد نظر است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اسلام‌آباد غرب، کرم محمدی در جلسه ستاد بازسازی عتبات عالیات که در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان تشکیل شد، اظهار کرد: امروز در تمام نقاط دنیا کشتارهای بی‌رحمانه‌ای علیه مسلمانان شکل گرفته و متاسفانه صهیونیست‌ها، استکبار جهانی و گروه‌های تروریستی از کشتن مسلمانان دریغ نمی‌کنند.

فرماندار شهرستان اسلام‌آباد غرب بیان کرد: در این برهه حساس تاریخی جا دارد عتبات عالیات که مظاهر و نمادهای خداپرستی و اسلام هستند را بیشتر مورد توجه قرار دهیم و برای  توسعه و بازسازی عتبات عالیات تلاش بیشتری داشته باشیم .

محمدی با بیان اینکه در 8 ماه گذشته و به همت اعضای ستاد عتبات عالیات به ویژه دبیر این ستاد در شهرستان تلاش‌های زیادی انجام شده، بیان کرد: تاکنون مبلغ 53 میلیون ریال در جهت بازسازی عتبات عالیات در سطح شهرستان اسلام‌آباد غرب جمع‌آوری شده است.

فرماندار اسلام‌آباد غرب از  تشکیل پنج کارگروه در این ستاد خبر داد و گفت: با تشکیل این کارگروه ها فعالیت ستاد دو چندان می‌شود چرا که ما هرچه داریم از ائمه اطهار (س) است و باید هر شخصی در هر جایگاهی برای تقویت اسلام  و ترویج ارزش‌های اسلامی تلاش کند.

امام جمعه اسلام‌آباد غرب نیز در این جلسه با بیان اینکه قدم برداشتن در راستای بازسازی عتبات عالیات قدر و منزلت بسیاری دارد، اظهار کرد: همه باید دست به دست هم داده تا نمادهای خداپرستی در دنیا با عظمت باقی بماند زیرا جبهه کفر درصدد از بین بردن تمدن اسلامی است.

در این جلسه پس از رای‌گیری، مسئولان پنج کارگروه ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان اسلام‌آباد غرب انتخاب شدند.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon