ارسال بیش از ۵۰۰ مقاله به دبیرخانه همایش مدیریت اسلامی در فرهنگ رضوی

ارسال بیش از 500 مقاله به دبیرخانه همایش مدیریت اسلامی در فرهنگ رضوی

خبرگزاری تسنیم: مسئول دبیرخانه همایش علمی پژوهشی «مدیریت اسلامی در فرهنگ رضوی» گفت: ارسال مقالات به دبیرخانه این همایش در سال جاری ۲۶ درصد رشدداشته وبه ۵۱۳ مقاله رسیده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حبیب الله آسوده مسئول دبیرخانه همایش علمی پژوهشی محورهای اصلی برگزاری این همایش را مدیریت اسلامی و ارتقای فرهنگی، حمایت‌های اجتماعی، نهادهای حمایتی، همبستگی اجتماعی و هم چنین مدیریت اسلامی و ظرفیت سازی‌های مالی و اقتصادی بیان کرد.

وی مشارکت دانشگاه امام صادق (ع) و همراهی و همکاری علمی مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان، دانشگاه آزاد اسلامی کشور، دانشگاه‌های تهران، فردوسی، علامه طباطبایی، دانشگاه الزهرا (س)، علوم اسلامی رضوی، پیام نور خراسان، جامعه المصطفی العالمیه مشهد را از شاخصه‌های اصلی این همایش برشمرد.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان رضوی با اشاره به اینکه با توجه به تقاضای صورت گرفته چندین بار مهلت ارسال مقالات به دبیرخانه این همایش تمدید شد، بیان داشت: 513 مقاله تا 15 مردادماه سال جاری توسط فرهیختگان علمی و دانش پژوهان به این دبیرخانه واصل شده است در حالی که در سال گذشته 407 مقاله به این دبیرخانه رسیده و رشد 26 درصدی این امر نشان داده می‌شود.

وی از انتشار مقالات برگزیده در مجلات علمی پژوهشی و سایر مقالات نیز در «مجموعه مقالات همایش» خبر داد و گفت: در پایان همایش علاوه بر اهدایی جوایزی به مبالغ 15 میلیون ریال، 12 میلیون ریال و هم چنین 10 میلیون ریال به نفرات اول تا سومی که آثار بر‌تر را ارایه داده‌اند، به نفرات چهارم تا هشتم نیز جوایزی نقدی اهدا می‌شود.

همایش علمی پژوهشی «مدیریت اسلامی در فرهنگ رضوی» که توسط کمیته امداد خراسان رضوی از سری برنامه‌های دوازدهمین جشنواره بین المللی امام رضا (ع) همزمان با دهه کرامت، 12 و 13 شهریور ماه سال جاری در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی
اخبار روز فرهنگی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
triboon
گوشتیران
رایتل
مادیران