دولت فدراسیون‌ها را برای میزبانی مسابقات بین المللی تشویق می‌کند

دولت فدراسیون‌ها را برای میزبانی مسابقات بین المللی تشویق می‌کند

خبرگزاری تسنیم: معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: دولت جدید از روزی که در ورزش کار خود را آغاز کرده است فدراسیون‌ها را به کسب میزبانی مسابقات بین المللی تشویق کرده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، نصرالله سجادی معاون وزیر ورزش و جوانان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برای تماشای دیدار نهایی مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا به تبریز آمده بودیم که بازدیدی هم از ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز داشتیم.

وی افزود: در این بازدید امکانات ورزشگاه یادگار امام(ره) مورد ارزیابی قرار گرفت اگر بخواهیم میزبانی جام ملت‌ها آسیا را برای ایران بگیریم باید امکانات این ورزشگاه بیشتر شود و زمین چمن آن نیز تعمیر شود.

معاون وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: البته نمایندگان کنفدراسیون آسیا نظر مساعدی در مورد این ورزشگاه دارند و امکانات آن مورد تأیید efc است.

وی با اشاره به توسعه ورزش تصریح کرد: توسعه ورزش حرفه‌ای برعهده باشگاه‌ها است و باید انسجام لازم را داشته باشند و دولت هم از باشگاه‌ها حمایت می‌کندورزش قهرمانی نیز به فدراسیون‌های ورزشی موکول شده است و متولی هر رشته فدراسیون آن رشته است که هیئت‌های ورزشی بازوان اجرایی ورزش قهرمانی در کشور محسوب می‌شود.

سجادی درباره میزبانی تبریز از مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا تأکید کرد: من بین دو نیمه دیدار ایران و ژاپن با نماینده کنفدراسیون هندبال آسیا صحبت می‌کردم که از سطح برگزاری مسابقات رضایت داشتم و میزبانی تبریز را خیلی خوب تلقی کردم.

وی ادامه داد: تبریز و برخی شهرهای دیگر این آمادگی را دارند که در رشته‌های مختلف ورزشی میزبانی مسابقات قهرمانی آسیا را برعهده بگیرند و دولت جدید نیز از روزی که کار خود را در ورزش آغاز کرده است، فدراسیون‌ها را به سمت میزبانی‌های بیشتر مسابقات بین المللی تشویق کرده است.

معاون وزیر ورزش و جوانان در پاسخ به این سوال که آیا بحث ورود بانوان به ورزشگاه‌ها برای کسب مجوز میزبانی جام ملت‌های آسیا صورت گرفته است، گفت: حتما باید قواعد و مقرراتی که  رعایت شود و برای کسب میزبانی تنها مشکل ما بحث تماشاگران نیست و تیمی که از efc به ایران آمده بود از امکانات ورزشی ایران ابراز رضایت کرد و آبان‌ماه تصمیم نهایی کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام می‌شود.

وی افزود: برای حل شدن مشکل ورود بانوان به ورزشگاه‌ها زمان نیاز است و همه باید کمک کنند تا این اتفاق صورت گیرد و رسانه‌ها نیز باید از این موضوع حمایت کنند.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon