مقابل ایران خوش‌شانس بودیم

مقابل ایران خوش‌شانس بودیم

خبرگزاری تسنیم: مربی تیم هندبال ژاپن گفت: مقابل ایران بسیار خوش‌شانس بودیم و اگر مصدومیت بازیکنان این تیم نبود ایران می‌توانست پیروز باشد.

آکرا یوشیمورا مربی تیم هندبال ژاپن پس از پیروزی تیمش مقابل ایران در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در تبریز اظهار کرد: بازیکنان ایران خیلی سخت کوش بودند و بازی سختی مقابل این تیم داشتیم که کسب پیروزی کار بسیار دشواری بود.

وی افزود: در این دیدار حساس که تیم پیروز مجوز حضور در مسابقات جهانی را کسب می‌کرد جزئیات کوچک بازی برنده و بازنده مسابقه را مشخص می‌کرد.

مربی تیم هندبال ژاپن خاطرنشان کرد: بازیکنانم مقابل ایران کنترل شده بازی کردند و در نهایت موفق شدیم پیروز از زمین مسابقه خارج شویم.

وی در پاسخ سوال خبرنگار تسنیم مبنی براینکه با چه تاکتیکی توانستند فاصله امتیازی خود را با ایران در نیمه نخست جبران کنند گفت: ایران در نیمه اول بازی را کنترل کرد و توپ تحت اختیار آنها بود برای خارج شدن از این کنترل ایران را وادار به ترمز کردیم.

بازیکن شماره 7 ایران کار بازیکنان دیگر این تیم را انجام می‌داد و عملکرد بسیار خوبی داشت که در پایان هم توانست بهترین بازیکن زمین باشد.

یوشیمورا ادامه داد: ما دفاعمان را تقویت کردیم و تلاش کردیم این بازیکن تأثیرگذار ایران را کنترل کنیم و با موفقیت در تاکتیک توانستیم تیم ایران را کنترل کنیم.

وی در پاسخ به اینکه آیا می پذیرد که در صورت عدم مصدومیت نوروزی نژاد در دقایق پایانی ایران می‌توانست پیروز شود تأکید کرد: ما در این بازی خوش‌شانسی‌های زیادی داشتیم بازیکن شماره 14 ایران در این دیدار غایب بود و بازیکن شماره 7 نیز در دقایق پایانی دچار مصدومیت شد که این بازیکن حملات زیادی روی دروازه ما انجام می‌داد. اگر مصدومیت این بازیکن نبود ایران می‌توانست مقابل ما پیروز شود.

انتهای پیام/ج

 

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon