وزیر نیرو کلنگ احداث تصفیه‌خانه آب شرب سلماس را به زمین زد

وزیر نیرو کلنگ احداث تصفیه‌خانه آب شرب سلماس را به زمین زد

خبرگزاری تسنیم: تصفیه خانه سلماس با ظرفیت بیش از ۴۹ هزار متر مکعب در شبانه روز با جمعیت هدف ۱۶۰ هزار نفر و با سرمایه گذاری ۳۷۹ میلیارد ریال امروز با حضور حمید چیت چیان وزیر نیروی کشور کلنگ زنی شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، این تصفیه خانه که از سد 9 دی (زولا) تامین آب می شود برای اختلاط، انعقاد و زلال سازی  فعالیت آب منطقه فعالیت می کند و طول دوره ساخت این پروژه 30 ماه و طول زمان بهره برداری 20 سال برآورد شده است.

حمید چیت چیان در حاشیه این مراسم با اشاره به شرایط محدودیت منابع، تحریم ها و گستردگی نیازهای مردم گفت: هم اکنون در وزارت نیرو 850 طرح در دست اجرا داریم که برای اتمام این طرحها 150 هزار میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز است.

وی افزود:  بخش خصوصی و شرکتهای غیردولتی ظرفیت های بالایی دارند و بهترین راه این است که   توانمندی های بخش خصوصی در این راه مورد استفاده قرار گیرد.

چیت چیان خاطرنشان کرد: سرمایه گذاران دولتی و خصوصی نباید این منطق را پیش بگیرند که اگر اعتبار باشد کار می کنیم و در صورت نبود اعتبار کار تعطیل است.بخش خصوصی توانمندیهای زیادی در اجرای پروژه ها دارد و اگر به صورت بهینه از این پتانسیل استفاده نشود زمان اجرای طرح ها طولانی خواهد شد.

وزیر نیرو تصریح کرد: تا کنون کارهای خوبی در این زمینه انجام شده است، البته ما معتقدیم که کارهای ما در شان مردم عزیزمان نیست و باید با تلاش و همت و همکاری خدمت گذاری لایق برای این مردم باشیم.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon