«تک تیرانداز آمریکایی» کریسمس اکران می‌شود

«تک تیرانداز آمریکایی» کریسمس اکران می‌شود

خبرگزاری تسنیم: جدیدترین پروژه سیاسی هالیوود روز کریسمس اکران می‌شود تا برای فصل جوایز آماده باشد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، چند روزی است که برنامه‌های کمپانی برادران وارنر مدام تغییر می‌کند. پس از آن که آنها تصمیم گرفتند فیلم مهم سال ٢ ١٦ شان، «بتمن در برابر سوپرمن: سپیده دم عدالت» را در ماه مارچ اکران کنند تا تداخلی با «کاپیتان آمریکای ٣» محصول مشترک کمپانی‌های دیزنی و مارول  نداشته باشد، دومینوی تغییر برنامه آنها ریخت و حالا یکی یکی تاریخ‌های جدیدی برای اکران پروژه‌های جدید این کمپانی صاحب نام اعلام می‌شود؛ این موضوع اصلا برای اعتبار آنها خوب نیست.

بعد از «بتمن در برابر سوپرمن: سپیده دم عدالت» مشخص شد که «خشم» هم در تاریخ از پیش تعیین شده‎اش اکران نمی‎شود. فیلم جنگی دیوید آیر در ماه اکتبر اکران می‌شود تا در گیشه با «در میان ستارگان» کمپانی پارامونت رقابت نکند. این روند برای یکی دو فیلم دیگر هم اتفاق افتاد تا این که نوبت به فیلم جدید کلینت ایستوود رسید.

برادران وارنر تصمیم دارد «تک تیرانداز آمریکایی» را که جدیدترین اثر کلینت ایستوود است را در روز کریسمس سال جاری اکران کند تا این فیلم هم بتواند در فصل جوایز شرکت کند و شانس کمپانی را برای بردن یک جایزه معتبر در پایان سال افزایش دهد. این تصمیم در حالی گرفته شده که اکران عمومی فیلم «تک تیر انداز آمریکایی» در روز ١٦ ژانویه ٢ ١٥ است.

در فیلم سیاسی «تک تیرانداز آمریکایی» که با بازی بردلی کوپر در حال ساخت است، کلینت ایستوود اقتباسی از زندگی کریس کایل کرده است. فردی که رکورد دار کشتن به وسیله اسنایپر در ارتش آمریکا است. با توجه به مضمون فیلم شاید برادران وارنر حیفشان آمده تا آن را در فصل جوایز اکران نکنند. ضمن این که اعتبار کلینت ایستوود هم میتواند از نقاط مثبت این فیلم برای کسب جایزه باشد.

اگر فکر می‌کنید که روند تغییر برنامه برادران وارنر به همین جا ختم می‌شود سخت در اشتباهید. آنها تصمیم گرفتند تا «مردی از آنکل» گای ریچی را هم با تغییر در برنامه اکران، روی پرده بفرستند. جدیدترین ساخته کارگردان «شرلوک هولمز: بازی سایه ها» قرار بود در روز ١٦ ژانویه ٢ ١٥ اکران شود، اما پس از انتقال فیلم «تک تیرانداز آمریکایی» به آن زمان، اکران «مردی از آنکل» به روز ١٤ آگوست ٢ ١٥ منتقل شد.

تاخیر ٧ ماهه در اکران یک فیلم شاید بیش از هر چیز دیگر نشان دهد که کمپانی آن طور که لازم است به فیلمش اعتماد ندارد. خصوصا که فقط سه ماه به اکران آن باقی مانده بود. در فیلم جدید گای ریچی، هنری کویل بازیگر نقش سوپرمن در فیلم «مردی از جنس آهن» رو در روی ارمی همر قرار می‌گیرد که سال گذشته «رنجر تنها» را با همکاری جانی دپ بازی کرده بود.

برادران وارنر در نهایت و با انتقال «مردی از آنکل» به روز ١٤ آگوست فیلم Point Break را که برای اکران در ٧ آگوست آماده می‌شد را به ٣١ جولای ٢ ١٥ فرستاد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی
اخبار روز فرهنگی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
triboon
گوشتیران
رایتل
مادیران