۱۱ کشته و زخمی بر اثر انفجار بمب در الاعظمیه/ هلاکت ۴۵ تروریست در جنوب تکریت

11 کشته و زخمی بر اثر انفجار بمب در الاعظمیه/ هلاکت 45 تروریست در جنوب تکریت

خبرگزاری تسنیم: منابع امنیتی از کشته و زخمی شدن یازده نفر بر اثر انفجار بمب در الاعظمیه بغداد، هلاکت ۴۵ تروریست در جنوب تکریت و تداوم اقدامات وحشیانه تکفیری‌های بعثی در موصل علیه زنان خبر دادند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه المدی پرس، یک منبع وابسته به وزارت کشور عراق اعلام کرد: بر اثر انفجار بمبی که از سوی افراد ناشناس در داخل اتوبوسی در بعد از ظهر امروز به وقت محلی کار گذاشته شده بود دو نفر کشته و 9 نفر دیگر زخمی شدند.این بمب زمانی منفجر شد که این اتوبوس در حال حرکت در نزدیکی مسجد النداء در الاعظمیه در شمال بغداد بود.

شاهدان عینی در الرمادی از درگیری های شدید در غرب و شمال الرمادی خبر دادند و افزودند: در این درگیری ها از بالگردها و تانک ها استفاده شد و زبانه های آتش به هوا برخاست.

یک منبع امنیتی اعلام کرد: نیروهای پیشمرگه در درگیری با تروریست های داعش در شمال شرق بعقوبه هشت تروریست را به هلاکت رساندند.

در درگیری با تروریست های داعش در مرزهای سامراء در جبهه شرقی جنوب تکریت 45 تروریست به هلاکت رسیدند و بیست نظامی عراقی نیز کشته و زخمی شدند.

از سوی دیگر مسئولان استان بابل عراق با اشاره به اینکه درهای این استان به روی آوارگان باز است از حضور 4000 خانواده جنگ زده در این استان خبر داد.

همزمان منابع عراقی از به مزایده گذاشتن 700 زن در مرکز شهر موصل خبر دادند و افزودند: قیمت هر دختر 150 دلار است.داعشی ها به اقدامات وحشیانه خود علیه زنان ادامه می دهند.آنها تماشای تلویزیون، کار کردن زنان و بازی فوتبال را ممنوع کرده اند.

انتهای پیام/ر

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان