استیضاح وزیر علوم سیاسی بود از ابتدا به وی رای اعتماد نمی‌دادیم/نمایندگان از عملکرد فرجی‌دانا ناراضی‌اند

استیضاح وزیر علوم سیاسی بود از ابتدا به وی رای اعتماد نمی‌دادیم/نمایندگان از عملکرد فرجی‌دانا ناراضی‌اند

خبرگزاری تسنیم: نایب رئیس کمیسیون آموزش مجلس با بیان اینکه اکثر نمایندگان مجلس از عملکرد یکساله وزیر علوم ناراضی هستند، گفت: اگر استیضاح وزیر علوم سیاسی بود، از ابتدا به وی رای نمی دادیم.

علی اصغر زارعی نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، دغدغه استیضاح‌کنندگان وزیر علوم را عملکرد وی عنوان کرد و گفت: استیضاح آقای فرجی‌دانا اگر سیاسی بود، از روز اول به وی رای اعتماد نمی‌دادیم.

وی ادامه داد: از ابتدا مشکلات را به وزیر علوم منتقل می‌کردیم و در همین زمینه جلسات نسبتا زیادی برگزار شد، حتی در برخی از این جلسات مسئولین مجلس نیز حضور داشتند و درخواست همه این بود که وزیر اقداماتی در این زمینه انجام دهد، اما وزیر علوم متاسفانه اقدامی انجام نداد و به همین خاطر احساس کردیم ادامه این روند، ماموریت وزارت علوم را با مشکل مواجه می‌کند. به همین خاطر گفتیم در این زمینه‌ها در مجلس روشنگری صورت بگیرد و اعتمادی که به فرجی‌دانا انجام شده، یک بار دیگر مورد تجدید نظر قرار بگیرد.

نایب رئیس کمیسیون آموزش مجلس خاطرنشان کرد: معمولا وزیر در جلسات می‌پذیرفت که برخی اقداماتی که نمایندگان اشکال داشتند، مرتفع کند. اما در عمل هیچ اقدام عملی غیر از چند مورد جزئی مشاهده نکردیم.

زارعی درباره جو مجلس نسبت به استیضاح وزیر علوم گفت: دوستان عملکرد وزارت علوم در حوزه خودشان را زیر نظر می‌گیرند و با محیط‌های فرهنگی، علمی و دانشگاهی ارتباط دارند، بر همین اساس فکر می‌کنیم اکثر دوستان از عملکرد وزیر علوم ناراضی هستند.

انتهای پیام/

 

پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon