هجمه‌های فرهنگی غرب علیه ایران راهی جز شکست ندارد

هجمه‌های فرهنگی غرب علیه ایران راهی جز شکست ندارد

خبرگزاری تسنیم: امام جمعه سلماس گفت: انقلاب اسلامی ایران حاصل مجاهدت و تقدیم خون هزاران شهید، جانباز و آزاده است بنابراین حفظ اقتدار آن یک وظیفه همگانی است و امروز نا امیدی از هجمه های نظامی دشمن را به آوردگاه جنگ نرم کشانده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، حجت الاسلام سید محمد موسوی امروز در مراسم بزرگداشت سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی با تبریک این روز بزرگ به تمام ایثارگران و خانواده‌های محترم آنان، اظهار کرد: نظام اسلامی مجانی به دست نیامده و در مدت بیش از سی سال توسط زحمات رزمندگان بیمه شده که عامل خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان است.

وی با اشاره به عوامل موفقیت ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس گفت: توجهات پروردگار، عنایت حضرت ولی عصر(عج)، رهبری با درایت و شهدا، ایثارگران و خانواده‌های محترم ایشان سبب شد تا ملت با بصیرت کشورمان در 8 سال دفاع مقدس امتحان خوبی پس بدهند.

حجت‌الاسلام موسوی درباره بصیرت و آگاهی به ‌موقع ملت غیور ایران در عرصه‌های مختلف تصریح کرد: رزمندگان دلاور در راستای کسب بصیرت لازم با تبعیت از ولایت، از حریم کشور دفاع جانانه کردند و با اعتقاد بر عدم به هدر رفتن خون شهداء نگذاشتند حتی یک وجب از خاک ایران به دست دشمنان بیافتد.

وی بر لزوم حفظ وحدت در جامعه تاکید کرد و افزود: امنیت حاضر در کشور حاصل خون پاک شهدا است و در حال حاضر نظام اسلامی ایران در جامعه جهانی از عزت، قداست و سیادت برخوردار است که باعث یاس و ناامیدی دشمن از انجام هجمه‌های مختلف و القای واژه ترس بر پیکر مستکبران و مدعیان دروغین حقوق بشر در جهان شده است.

امام جمعه سلماس اظهار کرد: امروز دشمنان از هجمه‌های نظامی ناامید شده و دست به هجمه فرهنگی می‌زنند که باید به‌طور ویژه مورد توجه و آمادگی مسئولان و مردم قرار گیرد.

وی بر لزوم حفظ حرمت خانواده‌های شهدا و ایثارگران تاکید کرده و بیان کرد: جنگ با دشمنان و جنگ با نفس دو بحث مهم هستند که می‌توان مصداق موفق مورد دوم را حضرت ابوالفضل‌العباس در پیکار روز تاسوعا و عاشورا و وشهدای جنگ تحمیلی دانست که هم جهاد اصغر و هم جهاد اکبر را به بهترین نحو ممکن انجام دادند.

وی تصریح کرد: خداوند در قرآن کریم صراحتا اشاره بر زنده بودن شهدا کرده و وعده بهشت الهی را برای تمام مجاهدان در راه حق داده است.

امام جمعه سلماس دو موضوع تعهد و تخصص را از ویژگی‌های مدیران خدمتگذار در تمام دستگاهها دانست و افزود: داستان مدیریت بحران خشکسالی در زندگی حضرت یوسف و مدیریت فرامنطقه‌ای این پیامبر بزرگ مصداق واقعی استفاده از مدیران شایسته در اداره کشور است که در این راستا لازم است از تمام مسئولان کشور که برای خدمت صادقانه برای مردم فعالیت می‌نمایند تقدیر و تشکر شود.

وی با اشاره به وضعیت خوب اجرایی و عملیاتی فرماندار سلماس، بر مدیریت قوی وی تاکید کرد و گفت: آقای نظری از جمله مسئولان بسیار متعهد و متخصص در سلماس است و در مدت فعالیت خود در این شهرستان می‌توان به مصادیق بسیار عالی مدیریتی همچون اداره خوب مسئله جانبداری اشتباه و دخالت غیرقانونی استاندار قبلی در انتخابات اخیر مجلس شورای اسلامی در این شهرستان اشاره کرد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon