یورش صهیونیست‌های افراطی به مسجد الاقصی

یورش صهیونیست‌های افراطی به مسجد الاقصی

خبرگزاری تسنیم: منابع فلسطینی از یورش «موشیه فیگلن» نایب رئیس کنست (پارلمان) رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی به همراه تعدادی از صهیونیست های افراطی خبر دادند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری سما، موشیه فیگلن در اقدامی تحریک آمیز صبح امروز یکشنبه به همراه تعدادی از صهیونیست های افراطی به مسجد الاقصی یورش برده و وارد صحن مسجد الصخره شد.

فیگلن چند روز پیش نسبت به انجام این یورش هشدار داده و گفته بود که می خواهد میزان آمادگی پلیس رژیم صهیونیستی برای اجرای طرح تقسیم بندی زمانی مسجد الاقصی را بسنجد.

شاهدان عینی نیز در این باره گفتند که نیروهای اشغالگر از شب قبل مسجد الاقصی را محاصره کرده و دروازه های اصلی آن به استثنای دروازه حطه، الاسباط و السلسله را مسدود کرده اند و از ورود زنان و دختران و مردان زیر 50 سال به مسجد الاقصی ممانعت می کنند.

در همین رابطه پلیس رژیم صهیونیستی گزارش داد که در درگیری با نمازگزاران فلسطینی در صحن‌های مسجد الاقصی 2 نظامی صهیونیست زخمی شده اند.

نیروهای اشغالگر اسرائیلی شب گذشته نیز به دنبال اقامه نماز عشاء به مسجد الاقصی یورش بردند تا اعتکاف کنندگان در مسجد را بیرون کنند.

انتهای پیام/ر

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان