۶۰ میلیارد ریال برای تکمیل بیمارستان سقز اختصاص می‌یابد


60 میلیارد ریال برای تکمیل بیمارستان سقز اختصاص می‌یابد

خبرگزاری تسنیم: رئیس مجمع نمایندگان کردستان با اشاره به پیگیری برطرف کردن مشکلات پروژه های عمرانی سقز گفت: امسال ۶۰ میلیارد ریال برای تکمیل بیمارستان سقز اختصاص می‌یابد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سقز، محسن بیگلری صبح امروز در دیدار با جمعی از بانوان فرهیخته شهرستان سقز با اشاره به اینکه، بانوان در ایران اسلامی از جایگاه ویژه ای برخوردار هستند، اظهار کرد: امروز بانوان کشور ما به یک الگوی زن مسلمان در جهان شناخته شده‌اند.

وی گفت: بانوان در ایران اسلامی در تمام بخش ها حضوری فعال دارند و هم پای مردان برای سازندگی و ارتقاء جایگاه کشور در سطح جهان تلاش می کنند.

رئیس مجمع نمایندگان کردستان نقش بانوان در جامعه کنونی را به دلیل پیچیدگی انواع هجمه‌های بیگانگان برای به بیراهه کشاندن جوانان ما و تخریب باورها و ارزش های معنوی خانواده ها مهم دانست و  بر نقش سازنده بانوان به عنوان کلیدی ترین عنصر تربیتی در اجتماع تاکید کرد.

وی با اشاره به اینکه، دولت برای اشتغال آحاد مردم بویژه بانوان اقداماتی را انجام داده است، گفت: تلاش خواهیم کرد در راستای اشتغال بانوان سقزی در شهرستان تدابیری ویژه اتخاذ شود.

بیگلری با اشاره به اینکه، در جهت فعال کردن پروژه های نیمه تمام شهرستان ازجمله کنار گذرسقز - بوکان، بیمارستان 160 تختخوابی، جاده های بین شهری و روستایی، سد چراغ ویس، فرودگاه و چند پروژه دیگر اعتبارات خوبی جذب شده است افزود: امیدواریم به زودی شاهد به بهره برداری رساندن این پروژه‌ها باشیم.

وی پیشرفت کنار گذر سقز - بوکان را بسیار چشمگیر دانست و افزود: امسال 10 میلیارد تومان برای ادامه ساخت این پروژه اختصاص یافته است و با قول‌هایی که پیمانکار داده تا خرداد 94 یک باند از این مسیر به بهره‌برداری می‌رسد.

رئیس مجمع نمایندگان استان کردستان کار ساخت بیمارستان 160 تختخوابی سقز را نیز خوب ارزیابی و اظهار کرد: امسال 60 میلیارد ریال هم برای ادامه ساخت این پروژه مهم که در سلامت مردم منطقه نقش بسیار خوبی دارد، اختصاص می‌یابد.

بانوان حاضر در این نشست مسائل مختلف نظیر تلاش برای پائین آوردن سن بازنشستگی بانوان، کاهش ساعات کاری، رفع مشکل مسکن، مرخصی زایمان بانوان پیمانی از 6 به 9 ماه، حق عائله‌مندی، احداث مهد کودک در محل کار، راه اندازی سایت بانوان، مشکل استخدام مربیان پیش دبستانی و احداث کمپ ترک اعتیاد برای بانوان را با نماینده مردم شهرستان های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی در میان گذاشته و خواستار پیگیری مشکلات شدند.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon