دومین گردهمایی منطقه‌ای بخشداران جنوب استان فارس برگزار شد


دومین گردهمایی منطقه‌ای بخشداران جنوب استان فارس برگزار شد

خبرگزاری تسنیم: دومین گردهمایی منطقه‌ای بخشداران جنوب استان فارس صبح امروز با حضور بیش از ۳۴ بخشدار از شهرستان‌های جنوب استان فارس در لامرد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از لامرد، دومین گردهمایی بخشداران جنوب استان فارس صبح امروز با حضور بیش از 34 بخشدار از شهرستان‌های جنوب استان فارس در لامرد برگزار شد.

محمود صفری، فرماندار لامرد در ابتدای این جلسه با معرفی شهرستان لامرد و مسایل و مشکلات گذشته و پیشرفت‌های منطقه اظهار کرد: قبل از انقلاب شهرستان لامرد با مشکلات گسترده‌ایی همچون نداشتن راه‌های مواصلاتی، آب شرب سالم و غیره روبه‌رو بود که به برکت انقلاب اسلامی شهر لامرد به شهرستان تبدیل شد و در حال حاضر یکی از شهرستان‌های مهم استان و قطب اقتصادی استان فارس محسوب می‌شود.

وی افزود: بیش از 18 درصد گاز تولیدی کشور در شهرستان لامرد تولید می‌شود و کارخانه سیمان لامرد با تولید روزانه بیش از 4 هزار تن سیمان یکی از بزرگ‌ترین کارخانجات سیمان استان محسوب شده و بیش از 15 واحد صنعتی فعال در شهرک صنعتی لامرد با اشتغال مستقیم بیش از 256 نفر مشغول به فعالیت هستند.

فرماندار لامرد افزود: ولایت‌مداری مردم شهرستان لامرد و تقدیم بیش از 240 شهید در دفاع مقدس سبب پیشرفت این شهرستان شده است.

حجت‌الاسلام سید علی اصغر شهیدی، امام جمعه لامرد نیز در سخنانی اظهار کرد: مناطق جنوب استان فارس از مناطق محروم استان است که باید با دید دیگری به آنان نگریست.

وی افزود: از برکت انقلاب اسلامی و خون شهداست که مملکت ما به اینجا رسیده و موفقیت‌های عظیم در عرصه‌های مختلف کسب کرده است.

امام جمعه لامرد تصریح کرد: خداوند متعال به شما مسئولان توفیق عظیم خدمت به مردم عنایت کرده است که باید قدر آن را بدانید انقلاب اسلامی همه چیز به  ما داده و هیچ چیز کم نداریم باید قدرشناس آن باشیم.

حجت‌الاسلام شهیدی خاطرنشان کرد: همیشه باید خوبی‌ها را ببینیم و به ضعف‌های خود رسیدگی کنیم و تنها راه سعادت در زندگی شاکر بودن است که باید شکرگزار نعمت‌های الهی باشیم.

به گزارش تسنیم، بخشداران جنوب استان فارس در این گردهمایی به موضوع‌های مختلف و بررسی مشکلات بخش‌های خود مثل بهسازی راه‌ها و تامین آب آشامیدنی سالم  پرداختند.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon