پایان رقابت‌های بدمینتون رنکینگ جوانان قهرمانی کشور در سنندج


پایان رقابت‌های بدمینتون رنکینگ جوانان قهرمانی کشور در سنندج

خبرگزاری تسنیم: مسابقات بدمینتون رنکینگ جوانان پسر قهرمانی کشور با شناخت نفرات برتر رقابت‌های انفرادی و دوبل به میزبانی شهرستان سنندج به کار خود خاتمه داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، اولین مرحله رقابت‌های بدمینتون رنکینگ جوانان پسر قهرمانی کشور، در 2 بخش انفرادی و دوبل به میزبانی سالن اختصاصی خانه بدمینتون مجموعه ورزشی تختی شهرستان سنندج برگزار شد.

این مسابقات 26 و 27 مردادماه 93 به مدت 2 روز، در 2 بخش انفرادی و دوبل برگزار و 110 بدمینتون باز از 21 استان سراسر کشور در بخش انفرادی و 74 ورزشکار در قالب 34 تیم دونفره در بخش دوبل با یکدیگر به رقابت پرداختند.

در دیدار نهایی بخش انفرادی امیر جباری از استان همدان با نتیجه 3 بر یک از سد محمدامین محمدجانی از استان فارس گذشت و قهرمانی این دوره از رقابت‌ها را از آن خود کرد.

در این بخش از مسابقات مهدی انصاری و پویا احمدخانی هر 2 از استان زنجان به صورت مشترک مقام سوم را به دست آوردند.

در دیدار فینال بخش دوبل، تیم بدمینتون 2 نفره عرفان نوری و سعید پور ابراهیم از استان قزوین با برتری مقتدارنه 3 بر صفر برابر تیم دوبل علیرضا اسکانه و حسین ثانی از استان قم عنوان قهرمانی مرحله اول مسابقات رنکینگ جوانان پسر قهرمانی کشور را کسب کردند.

تیم‌های بدمینتون دوبل امیررضا کاکاوند و محمدعلی امینی از استان قزوین و تیم شباهنگ عسگری و امیرحسین نورعلیان از استان تهران به صورت مقام سوم را به دست آوردند.

استان کردستان در این مسابقات با 8 بدمینتون باز در بخش انفرادی و 6 بدمینتون باز در قالب 3 تیم در بخش دوبل به رقابت با سایر ورزشکاران شرکت کننده در رقابت های رنکینگ قهرمانی کشور پرداختند.

در بخش انفرادی پارسا مظفری موفق به راهیابی به جمع 8 نفر برتر این رقابت‌ها شد و با تحمل شکست 3 بر 2 برابر پویا احمدخانی از زنجان از راهیابی به مرحله نیمه نهایی بازماند اما جواز حضور در اردوی تیم ملی را به دست آورد.

در بخش دوبل مسابقات رنکینگ جوانان پسر قهرمانی کشور تیم دوبل متین اسدی و پارسا مظفری از کردستان موفق به صعود به مرحله یک چهارم نهایی شد اما با تحمل شکست 3 بر 2 در دیداری نزدیک برابر دوبل استان قم، این تیم نیز از راهیابی به مرحله نیمه نهایی بازماند اما جواز شرکت در اردوی تیم ملی رده سنی جوانان را کسب کرد.

رقابت‌های رنکینگ بدمینتون جوانان پسر قهرمانی کشور در 3 مرحله برگزار می‌شود که مرحله دوم این مسابقات آبان ماه امسال به میزبانی استان قزوین برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon