احراز هویت ۱۰ شهید تازه تفحص شده از ۶ استان کشور+ مشخصات

احراز هویت 10 شهید تازه تفحص شده از 6 استان کشور+ مشخصات

خبرگزاری تسنیم: رئیس ستاد معراج شهدای مرکز گفت: مشخصات ۱۰ تن از شهدای تازه تفحص شده که هویتشان احراز شده است اعلام می‌شود. این ۱۰ شهید والامقام از ۶ استان کشور می‌باشند.

سرهنگ ابراهیم رنگین رئیس ستاد معراج شهدای مرکز در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، از احراز هویت 12 تن از شهدای تازه تفحص شده که طی عملیات تفحص اخیر پیکر مطهرشان توسط کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح کشف شده است خبر داد و گفت: مشخصات 10 تن از این شهدا اعلام می‌شود. این 10 شهید والامقام از 6 استان کشور می‌باشند که هویت اکثر آن‌ها از طریق مدارک شناسایی و هویت دو تن از آنان از طریق آزمایش DNA شناسایی شده است. شهدا از استان‌های کرمان، اصفهان، تهران ، خوزستان، قزوین و البرز می‌باشند.

وی افزود: مشخصات این شهدا به قرار زیر می‌باشد:

1- شهید "حامد هلالی" فرزند قاسمعلی از استان خوزستان شهر اهواز متولد 12 اردیبهشت سال 1340 ، اعزامی از لشگر 7 ولی عصر(عج) که در منطقه مجنون و در تاریخ 4 تیرماه 1367 به شهادت رسیده است.

2- شهید "اکبر حسینی" فرزند اسد الله از استان البرز شهرستان ساوجبلاغ که متولد 1344 بوده است و در سال 62 عملیات خیبر و در منطقه جزیره مجنون به شهادت رسیده است.

3- شهید "همایون علی عباسی" فرزند بیرام علی از استان قزوین شهرستان تاکستان متولد 1348 بوده که با اعزام بسیج در تاریخ 4 اسفندماه سال64 درعملیات والفجر8 و در منطقه فاو به شهادت رسیده است.

4- شهید "علی مسلمی" فرزند حسین از استان کرمان شهرستان کهنوج کتولد 1342 بوده است که با اعزام لشگر 41 ثارالله در تاریخ 29 فروردین ماه سال 67 در منطقه فاو به شهادت رسیده است.

5- شهید "عبد الله جعفری هرستانی" فرزند غلامحسین از استان اصفهان شهرستان خمینی شهر متولد 13336 بوده است که با اعزام لشگر 8 نجف اشرف در تاریخ 8 اسفندماه 62 در عملیات خیبر و در جزیره مجنون به شهادت رسیده است.

6- شهید "عباس بابا بیدآبادی" فرزند حسین از استان اصفهان متولد 1345 بوده است که با اعزام لشگر 8 نجف در مناطق حضور پیدا کرده و در تاریخ 28 فروردین ماه سال 67  در تک دشمن و در منطقه فاو به شهادت رسیده است.

7- شهید "ذبیح الله خالصی" فرزند یاور از استان کرمان شهرستان جیرفت متولد 1347 بوده است که با اعزام لشگر 41 ثار الله در تاریخ 28 فروردین ماه سال 67 در منطقه فاو به شهادت رسیده است.

8- شهید "آیت الله قره داغی" فرزند احمد از استان اصفهان شهرستان فریدن متولد 1345 بوده است که سرباز اعزامی از لشگر 21 حمزه(نزاجا) بوده که در تاریخ 22 دی ماه سال 65 و در عملیات کربلای 6 و در منطقه سومار به شهادت رسیده است. هویت پیکر او از طریق آزمایش DNA شناسایی شده است.

9- شهید "سید محمود مصطفوی" فرزند سید محمد حسین از استان خوزستان شهرستان آغاجاری متولد 1335 بوده است که با اعزام لشگر 7 ولی عصر(عج) در مناطق عملیاتی حضور پیدا کرده و در تاریخ 29 فروردین ماه سال 67 در تک دشمن و در منطقه فاو به شهادت رسیده است. هویت پیکر او از طریق آزمایش DNA شناسایی شده است.

10- شهید "علی اصغر اصغری ترکانی" از استان تهران متولد 1342 در عملیات که اعزامی از لشگر 17 علی ابن ابی طالب(ع) از قم، سال 62 در عملیات خیبر و در منطقه مجنون به درجه رفیع شهادت نائل آمده است.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی
اخبار روز فرهنگی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
triboon
گوشتیران
رایتل
مادیران