برگزاری پنجمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس از ۳۰ شهریور تا ۵ مهر

برگزاری پنجمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس از 30 شهریور تا 5 مهر

خبرگزاری تسنیم: دبیر ستاد اجرایی پنجمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس گفت: ناشران و مؤسسات فرهنگی می‌توانند از صبح شنبه، یکم شهریور تا دهم شهریور با مراجعه به سایت www.Fatehan.ir نسبت به تکمیل فرم ثبت‌نام حضور در نمایشگاه اقدام کنند.

سردار علی ناظری، دبیر ستاد اجرایی پنجمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس در گفت‌وگو با تسنیم با اعلام خبر برگزاری پنجمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس از پایان شهریور ماه گفت: شورای سیاست گذاری این نمایشگاه طی دو جلسه که با حضور جمع زیادی از دستگاه‌های فرهنگی و ناشران دست‌اندرکار نمایشگاه برگزار شد، زمان اجرای نمایشگاه را از یک‌شنبه 30 شهریور تا شنبه 5 مهر در مصلّای امام خمینی(ره) تهران تعیین کرده‌اند.

وی افزود: لذا این شورا از ناشران حوزه دفاع مقدس دعوت می‌کند که هرکدام از ناشرانی که اثری در ارتباط با دفاع مقدس تولید کرده‌اند می‌توانند از صبح شنبه یکم شهریور تا دهم شهریور با مراجعه به سایت www.Fatehan.ir نسبت به تکمیل فرم ثبت‌نام حضور در نمایشگاه اقدام کنند.

سردار ناظری تصریح کرد: این دعوت عام خواهد بود و هر ناشری با هر تعداد کتاب که در حوزه دفاع مقدس دارد به این نمایشگاه دعوت شده‌ است و قطعاً حضور این ناشران مغتنم است. ما تلاش می‌کنیم که همه آثاری را که در این چند سال در حوزه دفاع مقدس تولید شده است در این نمایشگاه گرد هم بیاوریم.

دبیر ستاد اجرایی پنجمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس با اشاره به اینکه سال گذشته، 120 ناشر در این نمایشگاه شرکت کرده‌اند، گفت: پیش‌بینی ما این است که با زمینه‌سازی‌های صورت گرفته حدود 150 ناشر و مؤسسه فرهنگی مرتبط با آثار دفاع مقدس در نمایشگاه امسال حضور پیدا کنند.

وی در پایان بخش‌های تقریظ‌های مقام معظم رهبری برای آثار دفاع مقدس و بخش بین‌الملل نمایشگاه را به‌دلیل مواجه جبهه مقاومت با تکفیری‌ها و حمله اسرائیل به غزه، از  بخش‌های ویژه این نمایشگاه اعلام کرد.

انتهای پیام/*

پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی
اخبار روز فرهنگی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
triboon
گوشتیران
رایتل
مادیران