پرونده رشوه‌خواری هاشمی در قرارداد استات‌اویل، توتال و کرسنت/ وکیل هاشمی به‌جای نمایندگان صحبت نکند

پرونده رشوه‌خواری هاشمی در قرارداد استات‌اویل، توتال و کرسنت/ وکیل هاشمی به‌جای نمایندگان صحبت نکند

خبرگزاری تسنیم: نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه پرونده دریافت رشوه مهدی هاشمی در قراردادهای نفتی همچنان در مجلس باز است، گفت: صحبت کردن وکیل هاشمی به‌جای نمایندگان مجلس نابجا بوده است.

سید مسعود میرکاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم درباره اظهار نظر وکیل مهدی هاشمی مبنی بر اینکه "مجلس شورای اسلامی تأیید کرده است که مهدی هاشمی در پرونده استات اویل نقشی ندارد" تصریح کرد: گرفتن رشوه توسط وی نه‌تنها در پرونده استات اویل و کرسنت بلکه در 400 پرونده شرکت بهینه‌سازی مصرف سوخت ــ زمانی که هاشمی در این شرکت مسئولیت داشت ــ کاملاً مسجل است.

عضو کمسیون انرژی مجلس با بیان اینکه خانواده آقای هاشمی تا کی باید برای کشور هزینه ایجاد کند، گفت: وکیل هاشمی باید پاسخگو باشد که چرا از سوی نمایندگان مجلس صحبت می‌کند؟!

وی اظهار کرد: همچنان تحقیق و تفحص از پرونده مهدی هاشمی در مجلس باز است و ما منتظر هستیم، ببینیم، قوه قضائیه در این آزمون عدالت گستری نظام جمهوری اسلامی چه ‌می‌کند.

وی یادآور شد: مهدی هاشمی کسی است که منافع ملی و آبروی نظام را بارها و به‌ویژه در پرونده "استات اویل" و "توتال" به خطر انداخته است؛ به‌طوری که رسانه‌های غربی مدتها درباره فساد در ایران می‌نوشتند.

نماینده مردم تهران گفت: رسانه‌های خارجی می‌گفتند، فساد در ایران رسمی است؛ چرا که پسر سابق رئیس جمهوری ایران اعلام کرده است هیچ پروژه نمی‌توانید بگیرید مگر این که این پول را پرداخت کنید. این فرد پولهای مورد نظر را نیز علیه نظام و در فتنه‌های "کوی دانشگاه" و "انتخابات ریاست جمهور سال 88" هزینه کرد.

به گزارش تسنیم، سیدمحمود علیزاده طباطبایی؛ وکیل مهدی هاشمی در حاشیه چهارمین جلسه رسیدگی به اتهامات پرونده مهدی هاشمی که 27 مردادماه برگزار شد درباره پرونده استات اویل گفته بود: وزارت اطلاعات و مجلس شورای اسلامی نیز گفته‌اند در این زمینه مهدی هاشمی نقشی ندارد.

انتهای پیام/*

پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی
اخبار روز اقتصادی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
بانک ایران زمین
بانک سرمایه