احداث مجتمع ‌فرهنگی شهرداری سقز ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد


احداث مجتمع ‌فرهنگی شهرداری سقز 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

خبرگزاری تسنیم: شهردار سقز گفت: احداث فاز اول مجتمع تجاری فرهنگی شهرداری سقز با ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال انجام است.

ضیاالدین نعمانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سقز، با اشاره به انجام پروژه‌های عمرانی توسط شهرداری در سقز اظهار کرد: شهرداری در راستای کاهش ترافیک و ایمنی رفت و آمد مردم اقدام به اجرای طرح زیرگذر در میدان آزادی سقز کرده است.

وی گفت: طرح زیر گذر میدان آزادی سقز و احداث مجتمع تجاری فرهنگی شهرداری با بهره گیری از ظرفیت بخش خصوصی اجرا می‌شود.

شهردار سقز تصریح کرد: فاز اول پروژه زیرگذر تجاری فرهنگی میدان آزادی سقز در زمینی به مساحت 7700 متر مربع در میدان آزادی سقز توسط بخش خصوصی با همکاری شهرداری در حال انجام است.

وی گفت: این پروژه دارای 88 باب مغازه و بخش های مختلف فرهنگی است و شهرداری در راستای کاهش ترافیک و ایمنی رفت و آمد مردم و نیز ایجاد اشتغال برای تعداد زیادی از شهروندان به اجرای این طرح بزرگ در میدان آزادی سقز اقدام کرده است.

نعمانی با اشاره به اینکه، شهرداری سقز در راستای خدمت به مردم برای کاهش بار ترافیک خیابان‌های این شهر با مشارکت بخش خصوصی یک پارکینگ طبقاتی را در خیابان آزادی در حال ساخت و اتمام دارد افزود: کارهای ساخت دومین پارکینگ طبقاتی هم در دستور کار است که به زودی ساخت آن شروع خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه امروز مردم به خدمات شهرداری سقز اعتقاد دارند، بر ادامه مستمر ارائه خدمت به شهروندان سقزی از سوی بخش های مختلف شهرداری تاکید کرد.

شهردار سقز ارائه خدمت بی منت به مردم را از وظایف کاری شهرداری دانست و گفت: برای جلب رضایت شهروندان در راستای اتمام طرح های نیمه تمام در سال 93 برنامه های زیادی در دستور کار شهرداری قرار دارد.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon