تعیین تکلیف اخراجی‌های شهرداری کرج به ۱۰ روز آینده موکول شد


تعیین تکلیف اخراجی‌های شهرداری کرج به 10 روز آینده موکول شد

خبرگزاری تسنیم: اعضای شورای شهر کرج در جلسه امروز مقرر کردند برای جلوگیری از بی‌عدالتی و تکرار اتفاقاتی نظیر اعتراض نیروهای اخراج شده از شهرداری, این مصوبه از دستور کار خارج شده و در ۱۰ روز آینده تصمیم نهایی اتخاذ شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، در جلسه صبح امروز شورای اسلامی شهر کرج با وجود ساعاتی بحث و بررسی درباره تعیین تکلیف نیروهای معترض اخراج شده از شهرداری، مقرر شد برای جلوگیری از بی عدالتی و تکرار اتفاقاتی از این قبیل، این مصوبه از دستور کار خارج شده و در10 روز آینده با بحث و بررسی، تصمیم نهایی در رابطه با بکارگیری این نیروها اتخاذ شود.

در این جلسه همچنین افزایش بودجه سالن چند منظوره سوگواری سازمان آرامستان ها به مبلغ 900 میلیارد ریال از محل افزایش درآمد سازمان به اتفاق آرا به تصویب رسید.

تملک املاک حاشیه پل سوم خرداد با رعایت سقف بودجه مصوب و عدم بار مالی و ریالی نیز با اکثریت آرا تصویب شد.

همچنین بهره برداری از نمایشگر نصب شده بر ساختمان ملاصدرا متعلق به مسجد رجایی شهر کرج، که طبق قرارداد شرکت تبلیغاتی بخشی از منافع آن متعلق به مسجد است و به شرط محفوظ بودن حق و حقوق شهرداری به تصویب رسید.

همچنین طبق مصوبه سفر اول ریاست جمهوری در سال 88، واگذاری ضلع شمال شرقی میدان والفجر با مالکیت وزارت اقتصاد و امور دارایی به شهرداری کرج با همکاری دو جانبه در تامین منابع مالی و بودجه سنواتی و طبق مکاتبات انجام شده، از دیگر مصوبات این جلسه بود.

به گفته علی ترکاشوند, شهرداری کرج به عنوان واسطه، سند یکپارچه زمین را تحویل گرفته و بدون دریافت هیچ گونه هزینه ای ساختمان اداره کل امور مالیاتی استان را احداث می کند و پس از آن اقدامات لازم برای تغییر کاربری زمین انجام پذیرد.

این شرایط مبلغ قابل توجهی سود برای شهر و شهرداری به همراه دارد.

در ادامه 30درصد افزایش نرخ سرویس مدارس که 5درصد آن کمک به دانش آموزان بی بضاعت است نیز تصویب شد. همچنین مصوب شد کمک هزینه بخشی از پروژه دارالشفا مسجد حصارک تا سقف 450 میلیون ریال پرداخت شود.

نصب المان در میدان طالقانی کرج با مبلغ 104 میلیون تومان نیز مورد تصویب اعضای شورای اسلامی شهر کرج قرار گرفت.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon