اعضای کانون‌های مساجد کردستان به مشهد مقدس اعزام شدند


اعضای کانون‌های مساجد کردستان به مشهد مقدس اعزام شدند

خبرگزاری تسنیم: اعضای منتخب کانون ملا صالح خسروی مسجد شیخ محمد سنندج در قالب اردویی یک هفته‌ای به مشهد مقدس اعزام شدند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، 44 نفر از اعضای منتخب کانون ملا صالح خسروی مسجد شیخ محمد سنندج در قالب اردویی یک هفته‌ای صبح امروز به مشهد مقدس اعزام شدند.

کامل گلباغی، مسئول دبیرخانه هیئت نظارت بر کانون های فرهنگی و هنری مساجد کردستان در مراسم بدرقه این کاروان زیارتی گفت: فعالان کانون‌های فرهنگی هنری ملا صالح خسروی مسجد شیخ محمد سنندج به تعداد 44 نفر به اردوی سیاحتی زیارتی مشهد مقدس اعزام شدند.

وی با بیان اینکه این افراد از امروز به مدت یک هفته در این اردوی سیاحتی زیارتی شرکت می کنند، اظهار کرد: ‌ این افراد از فعالان و منتخبان کانون فرهنگی هنری مساجد ملا صالح خسروی سنندج هستند که در طرح اوقات فراغت و کلاس های این طرح حضوری فعال داشتند.

مسئول دبیرخانه هیئت نظارت بر کانون های فرهنگی و هنری مساجد کردستان، هدف از اعزام اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان به اردوهای زیارتی سیاحتی را تجلیل از زحمات اعضای فعال کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد و ارتقاء روحیه نشاط معنوی در بین اعضا عنوان کرد.

وی خاطر نشان کرد: کانون ملا صالح خسروی مسجد شیخ محمد سنندج از کانون های فعال این استان است که بیشتر از 10 سال در زمینه آموزش قرآن و احکام و امور فرهنگی مشغول فعالیت است و قریب 2 سال است به عنوان کانون تخصصی سلامت در راستای برگزاری همایش ها و برنامه های متناسب با ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی فعالیت دارد.

پایان پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon