روایت کوچکی‌نژاد از تشکیل تیم‌های لابی‌گری برای توقف استیضاح در وزارت علوم


روایت کوچکی‌نژاد از تشکیل تیم‌های لابی‌گری برای توقف استیضاح در وزارت علوم

خبرگزاری تسنیم: نایب رئیس کمیسیون آموزش مجلس با بیان اینکه وزارت علوم کارهای خود را تعطیل کرده و همه مأمور شده اند تا استیضاح را متوقف کنند، گفت: رئیس‌جمهور با لابی‌گران توقف استیضاح برخورد قانونی کند.

جبار کوچکی نژاد در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در رشت, با انتقاد از عملکر وزارت علوم، اظهار کرد: وزارتخانه علوم که باید دغدغه اش شفاف سازی عملکرد و خدمت به مردم باشد چند روزی است به حالت تعطیل درآمده و همه تلاش دارند تا استیضاح را متوقف کنند.

وی با تأکید بر اینکه استیضاح حق نمایندگان مجلس است، افزود: استیضاح وزیران در دولت های قبل نیز انجام شده است ولی تا کنون در دوران نمایندگی ام چنین لابی سنگینی برای حفظ یک وزیر از سوی دولت را ندیده ام.

برخی طوری لابی می‌کنند‌ که انگار مجلس قصد ساقط‌کردن دولت را دارد

نایب رئیس کمیسیون آموزش مجلس گفت: برخی طوری لابی و فعالیت می کنند که انگار مجلس می خواهد دولت را ساقط کند و تبلیغات گسترده ای را آغاز کرده اند.

کوچکی نژاد با بیان اینکه فشارها بر نمایندگان برای توقف استیضاح افزایش یافته است، تصریح کرد: رئیس جمهور با لابی گران توقف استیضاح برخورد قانونی کند.

روایت کوچکی‌نژاد از تشکیل تیم‌های لابی‌گری برای توقف استیضاح در وزارت علوم

وی با اشاره به هجمه های سنگین رسانه‌ای و تبلیغی، گفت: تیم هایی در وزارت علوم تشکیل شده تا با لابی سنگین با نمایندگان و وعده به آنان استیضاح را متوقف کنند که این مسئله ضربه زدن به نظام آموزش عالی کشور است.

نایب رئیس کمیسیون آموزش مجلس تصریح کرد: وعده دادن به نمایندگان توسط وزیر علوم و همکاران وزیر کار درستی نیست که باید توسط هیئت رئیسه مجلس و دولت  پیگیری شود.

لاریجانی نظر خاصی در مورد استیضاح ندارد/ نظر فراکسیون رهروان فردا پس از برگزاری نشست اعلام می‌شود

کوچکی نژاد با اشاره به نظر رئیس مجلس درباره استیضاح، خاطرنشان کرد: امروز با لاریجانی صحبت کردم و نظر ایشان تا این لحظه بی تفاوتی بوده و وی نظر خاصی ندارند.

وی با بیان اینکه فراکسیون رهروان صبح فردا نشستی با موضوع استیضاح برگزار می‌کند، گفت: نظر قطعی و نهایی فراکسیون رهروان مجلس پس از این نشست اعلام می شود.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon