طرح ملی ویزیت رایگان در مناطق محروم گلستان آغاز شد


طرح ملی ویزیت رایگان در مناطق محروم گلستان آغاز شد

خبرگزاری تسنیم: مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان گفت:اجرای طرح ملی ویزیت و داروی رایگان به همکاری جمعیت هلال احمر استان گلستان آغاز شده است.

مجتبی اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گرگان اظهار کرد: این طرح با هدف ارتقای سطح سلامت جامعه ، بهبود سلامت محرومان, نهادینه کردن خدمات داوطلبانه سلامت و حمایت از بیماران کم درآمد وآسیب پذیر در سراسر استان گلستان اجرا می شود.

وی افزود: 150 نفر از پزشکان متخصص و فوق تخصص  داوطلب  در تخصص های داخلی, اطفال ، پوست, زنان و زایمان, قلب و عروق, مغز و اعصاب و پزشکان در این طرح به مردم خدمات رسانی می‌کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان گفت: این طرح در شهرستان های کردکوی, بندر گز, بندر ترکمن, گرگان و آق قلا, علی آبادکتول, آزادشهر, گنبدکاووس و مینودشت و کلاله اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه این طرح به مناسبت روز پزشک تا 6 شهریور در استان گلستان ادامه دارد، اظهار کرد: این طرح از دیروز در روستای رادکان شهرستان کردکوی آغاز و امروز نیز در روستای قلعه محمود گرگان اجرا شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان گفت: این طرح تا پایان امسال دو بار دیگر نیز در مناطق محروم استان گلستان اجرا می‌شود.

اکبری افزود: از آنجا که یکی از مهم‌ترین اولویت‌های ویژه جمعیت هلال احمر پیشگیری، درمان و کمک به رفع نگرانی ها در حوزه سلامت است سازمان داوطلبان در جهت احیا و گسترش اصل خدمات داوطلبانه به عنوان نهادی امدادرسان و داوطلب بر آن شده که در مسیر اهداف و مأموریت های عام المنفعه با بهره‌مندی از توان داوطلبان از خدمات آنان در مسیر حمایت از کرامت انسان ها، تسکین آلام بشری و کمک به زندگی انسان ها گامی مؤثر بردارد.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon