نمایندگان نسبت به اقدامات نمایشی در شب استیضاح هوشیار هستند/استعفا بدهند یا برکنار بشوند، مجلس فریب نمی‌خورد

نمایندگان نسبت به اقدامات نمایشی در شب استیضاح هوشیار هستند/استعفا بدهند یا برکنار بشوند، مجلس فریب نمی‌خورد

خبرگزاری تسنیم: یکی از نمایندگان استیضاح کننده فرجی‌دانا، گفت: هرگونه اقدام برای برکناری معاونان و یا مشاوران وزیر علوم در شب استیضاح نمایشی و توهین به فهم نمایندگان است که قطعا نتیجه عکس خواهد داد. استعفا بدهند یا برکنار بشوند، مجلس فریب نمی‌خورد.

یکی از نمایندگان متقاضی استیضاح رضا فرجی‌دانا وزیر علوم در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم گفت که قرار است وزارت علوم امشب و تا قبل از برگزاری جلسه استیضاح دست به برخی اقدامات نمایشی برای تغییر آرای نمایندگان بزند.

این نماینده مجلس تاکید کرد: شنیده شده که 2 تن از معاونان وزیر علوم قصد دارند امشب و پیش از جلسه استیضاح فرجی‌دانا برای فریب افکار عمومی و نمایندگان در یک برنامه‌ هماهنگ با فرجی‌دانا و افراطیون استعفا بدهند تا وزیر فردا در جلسه علنی برای جلب آرای مردم از این امر بهره‌برداری کند.

وی با بیان اینکه " اگر وزارت علوم تصور می‌کند با برخی تغییرات در شب آخر می‌تواند نظر نمایندگان را تغییر دهند، اشتباه می‌کند"، گفت: این توهین به مجلس و نمایندگان است چرا که اگر قرار بود معاونی برکنار شود می‌بایست در سه ماهی که ما نمایندگان از آقای فرجی‌دانا مطالبه می‌کنیم، برکنار می‌شدند. نمایندگان مجلس نسبت به هرگونه اقدام نمایشی در شب استیضاح هوشیار هستند.

وی درعین حال با بیان اینکه وزیر علوم حتی به پادرمیانی رئیس مجلس برای برکناری برخی معاونان و مشاوران توجهی نکرد، گفت: اگر وزیر علوم می‌خواست معاون و مشاوران مشکل‌دار خود را برکنار کند، می‌بایست با پادرمیانی لاریجانی انجام می‌دهد و اگر امشب اقدامی صورت بگیرد، چون توهین به فهم نمایندگان است نه تنها نتیجه‌ای نخواهد داد بلکه تعداد حامیان استیضاح را نیز افزایش خواهد داد.

 

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon