نگذارید جایگاه معنوی و اخلاقی شما در مجلس مورد سوءاستفاده معامله‌گران سیاسی قرار گیرد

نگذارید جایگاه معنوی و اخلاقی شما در مجلس مورد سوءاستفاده معامله‌گران سیاسی قرار گیرد

خبرگزاری تسنیم: انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه تهران خطاب به حجت‌الاسلام ابوترابی نوشت: نگذارید جایگاه معنوی و اخلاقی شما در مجلس مورد سوءاستفاده معامله‌گران سیاسی قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، متن کامل نامه سرگشاده انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه تهران خطاب به حجت‌الاسلام ابوترابی به‌شرح ذیل است:

بسمه تعالی
حضرت حجة الاسلام و المسلمین جناب حاج آقای ابوترابی (زید عزه)
نایب‌رئیس محترم مجلس شورای اسلامی
سلام علیکم؛
با آرزوی توفیق و سربلندی برای حضرتعالی؛ از آنجا که دانشجویان انقلابی دانشگاه تهران از دیرباز تا کنون ارتباط صمیمانه‌ای با شما داشته و دارند، در آستانه استیضاح وزیر علوم و در پی عملیات روانی گسترده رسانه‌ها و مطبوعات زنجیره‌ای و همچنین پشتیبانی آشکار شبکه‌های ماهواره‌ای و رسانه‌های بیگانه از روند حاکم بر وزارت علوم، اخبار نگران کننده‌ای به گوشمان می‌رسد که ما را بر آن داشت تا نامه پیش رو را به رشته نگارش درآوریم.

جناب آقای ابوترابی
آنچه در چند ماه گذشته در صحن دانشگاه و مجموعه تحولات و مناسبات حاکم بر مدیریت وزارت علوم می‌بینیم، حکایت از زمینه سازی برای انجام پروژه‌های سیاسی با اهداف فراتر از دولت و دانشگاه‌ها داشته که نگرانی عمیق دانشجویان و اساتید دلسوز را با خود به‌همراه داشته است.

آنچه اما مایه تأمل و تدبر می‌باشد، تلاش معنادار حامیان وزیر علوم جهت سوءاستفاده از جایگاه معنوی و اخلاقی جنابعالی در روند انجام استیضاح آقای فرجی دانا است که در روزهای اخیر دستمایه لابی‌های سیاسی شده است.

لذا ما از حضور محترم آن جناب و نمایندگان انقلابی مجلس استدعا داریم همچون گذشته ضمن حمایت از حرکت‌های اصولی دلسوزان کشور در تصحیح مسیرهای نادرست و بازگشت مدیریت دانشگاه‌ها به مدار منطق و قانون‌مداری و نیز دوری از افراط و تفریط در مقابل تحرکات اختلاف انگیز و مشکوک معامله گران که حرمت خون پاک شهدا را به فراموشی سپرده‌اند، بایستید.

رجای واثق داریم که آزمون استیضاح وزیر علوم سند دیگری بر حق‌مداری و روحیه و مشی مستقل و تأثیرناپذیر حضرتعالی خواهد بود و در حافظه تاریخی دانشجویان و مردم انقلابی ثبت و ضبط خواهد ماند.
والعاقبة للمتقین

انجمن اسلامی دانشجویان مستقل
دانشگاه تهران

*

پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon