پنالتی راه‌آهن ۱۰۰ درصد درست بود


پنالتی راه‌آهن 100 درصد درست بود

خبرگزاری تسنیم: مهاجم تیم راه‌آهن تهران گفت: پنالتی گرفته شده در دیدار ذوب‌آهن و راه‌آهن ۱۰۰ درصد درست بود، من توپ را از دروازه‌‌‌‌‌بان تیم ذوب‌‌آهن عبور دادم به همین سبب مرا زد و به طور قطع پنالتی درست است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، محمد غلامی پس از تساوی تیم راه‌آهن برابر ذوب‌آهن اصفهان در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی پیرامون صحنه‌ای که منجر به گرفتن پنالتی برای تیم راه‌آهن شد، اظهار کرد: صد در صد این صحنه پنالتی بود، من توپ را رد کردم و دروازه‌بان تیم ذوب‌آهن برای این‌که از حرکت من جلوگیری کند مرا زد و به طور قطع پنالتی بود.

وی درباره اعتراضات پایان بازی به داور مسابقه، بیان کرد: من تعجب می‌کنم زمانی که تیم ذوب‌آهن گل تساوی را به ثمر رساند، بلافاصله داور سوت پایان بازی را به صدا در آورد؛ من فکر نمی‌کنم بازی در نیمه دوم این همه وقت تلف شده داشته باشد.

مهاجم تیم راه‌آهن درباره این مصاف، تصریح کرد: بازی خوبی بود در نیمه نخست این دیدار فوتبال برابری را مشاهده کردیم اما در کل تیم ما بهتر بازی کرد به همین سبب باید از تلاش بازیکنان تیم تشکر کنم که با جان و دل برای کسب امتیاز جنگیدند و تلاش کردند به نظر من این تیم رفته رفته در حال پیشرفت بوده و به طور حتم نتایج خوبی در آینده به دست می‌آورد.

وی با ابراز خوشحالی برای حضور دوباره در ورزشگاه فولاد شهر افزود: از این‌که دوباره توانستم در این ورزشگاه بازی کنم خوشحالم، من مردم اصفهان را دوست دارم و خوشحال شدم آن‌ها را در لباس تماشاگران در ورزشگاه مشاهده کردم؛ من منتظرم مصاف برابر سپاهان هستم که در این مسابقه حضور پیدا کنم.

غلامی خاطرنشان کرد: تیم ما امسال با جذب بازیکنان مناسب توانسته تیم خوبی را در کنار هم جمع کند؛ تیم ما پر از جوانان با انگیزه و بازیکنان با تجربه است به همین سبب سعی می‌کنیم بتوانیم آسیایی شویم.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon